Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cliffs of Skerwink

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Cliffs of Skerwink







    Nikon D7100 met Nikkor 18-70 f 3.5-4.5

    De tweede en de derde heb ik in verticaal formaat gemaakt om de hoogte van de klippen te benadrukken. Bij de tweede geeft de persoon op de top van die klip een idee van de hoogte. Goed of slecht idee?

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren zeer welkom,

    Raf.

  • #2
    Re: Cliffs of Skerwink

    Lijke me wat koeltjes afgewerkt maar wat een uniek landschap laat je hier zien zeg, heel knap
    Goed dat je het erbij vermeldde van die persoon, die had ik niet eens opgemerkt

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Cliffs of Skerwink

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Lijke me wat koeltjes afgewerkt maar wat een uniek landschap laat je hier zien zeg, heel knap
      Goed dat je het erbij vermeldde van die persoon, die had ik niet eens opgemerkt

      grts
      Sieg
      Bedankt voor de reactie Sieg.
      Eigenlijk is er bijna geen afwerking gebeurd. Enkel wat de horizon rechtgezet en wat bijgeknipt.
      Suggesties voor "warmere" afwerking? Ik zou eens 's morgens vroeg naar deze plaatsen kunnen gaan maar ze zijn niet per auto te bereiken en dus een eind te voet met veel klimwerk. Kan wat gevaarlijk zijn in het halfduister (en je kunt ook wat wild tegenkomen zoals eland of black bear).
      P.S. Dit landschap is ongeveer 5 km van mijn deur verwijderd. Enkele jaren geleden stond Skerwink binnen de top 5 van hiking trails bij National Geographic.
      Groetjes uit Newfoundland,
      Raf.
      Last edited by muesli; 16 juli 2016, 03:48.

      Comment


      • #4
        Re: Cliffs of Skerwink

        Bedankt voor de info, prachtige omgeving hoor waar je daar woont/verblijft

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Cliffs of Skerwink

          De eerste vind ik al ruig en mooi genoeg. Ik beoordeel graag één foto maar dat is een persoonlijk principe.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment

          Working...
          X