Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ON1 Photo 10

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ON1 Photo 10

    Beste Bdr's

    indien mogelijk langs deze weg en oplossing voor:ik heb mij onlangs de ON1 photo10 aangekocht,deze een drietal keer open gedaan,(niet zo één frequent iemand die constant er mee bezig is)en wat blijkt ik krijg het programma niet meer opgestart(onder windows 10)krijg een fout melding dat er een foto cataloog is beschadigd???Nu heeft er iemand ervaring met dit soort van??? Heb al een mail of drie naar betrokken firma gestuurd maar niets van enig teken van leven laat staan enig reply van hun kant voor de fout melding en wat ik er eventueel aan zou kunnen doen.Nu als ik het program verwijder en ik wil dit terug installeren ben ik dan mijn licensie kwijt???graag jullie deskundig advies op deze mannier kan ik met het programma ook niks doen natuurlijk.
    ysvogel

  • #2
    Re: ON1 Photo 10

    Deinstalleren opnieuw installeren is zelden tot nooit de oplossing van een probleem, want alle instellingen, zoals de plaats van die beschadigde catalog, blijven hetzelfde.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: ON1 Photo 10

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Deinstalleren opnieuw installeren is zelden tot nooit de oplossing van een probleem, want alle instellingen, zoals de plaats van die beschadigde catalog, blijven hetzelfde.
      deïnstalleren, herstarten, ccleaner gebruiken, herstarten en herinstalleren kan wel de oplossing zijn.

      Comment


      • #4
        Re: ON1 Photo 10

        Werk zelf met ON1 Photo 10 (momenteel v.10.5.1), weliswaar op Mac, en ik ondervind niet de problemen die jij hebt.
        Als je een foutmelding krijgt is het van belang dat je de exacte bewoording noteert of beter nog: een screenshot maakt en die post.

        Ik weet dat het bij PC/Windows wel gebruikelijker is om te deïnstalleren en opnieuw te installeren, dit in tegenstelling tot Mac. Je bent zeker je licentie NIET kwijt mocht je dat doen, want je kunt ook altijd inloggen (je hebt in principe een account met emailadres en pw) en opnieuw downloaden.
        Je kunt toch ON1 contacteren (je krijgt Contact Us onder About...) en ze hebben zelfs een forum waar je vragen kunt stellen?
        Eén grote maar... ON1 is uitsluitend Engels, en dat kan voor sommigen wat lastiger zijn. Maar ik ken mensen die soortgelijke problemen met Adobe hadden; die zijn in principe 'internationaler' tot je echt contact nodig hebt.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X