Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reflexion

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Reflexion

    Ik weet niet goed waar te posten. De titel komt niet zo zeer door de reflectie in het water maar door de stilte die de foto uitstraalt.
    Deze foto sluit aan bij een vorige post "Loneliness". Heel emotioneel is de vorige foto nu omdat mijn trouwe hond die zo graag model stond is overleden in mei. Nu heb ik een gelijkaardige foto gemaakt met mijn nieuw rescue hondje.
    Het blijft nog moeilijk voor mij om haar nu als model te hebben en als hond natuurlijk. Heb nog veel heimwee naar mijn vorige hond.

    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

  • #2
    Re: Reflexion

    Hele mooie Evelyn! Alles wijst naar hetzelfde punt aan de horizon.

    Comment


    • #3
      Re: Reflexion

      Mooi beeld dat voor jou zeker een speciale betekenis heeft. Goede keuze voor z-w want dat benadrukt de sfeer die jij voelt. Veel kameraadschap van je nieuwe vriend
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: Reflexion

        Mooi, maar tevens spijtig verhaal, dat word ondersteunt door een knappe foto

        Comment


        • #5
          Re: Reflexion

          Echt een heel mooie foto, hopelijk heb je die ook in kleur.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Reflexion

            Dank voor de reacties. En ja, ik heb de foto uiteraard ook in kleur.
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment


            • #7
              Re: Reflexion

              Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
              Mooi beeld dat voor jou zeker een speciale betekenis heeft. Goede keuze voor z-w want dat benadrukt de sfeer die jij voelt. Veel kameraadschap van je nieuwe vriend
              Zo denk ik er ook over
              Mooie opname hoor

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Reflexion

                ja een beetje een weemoedig verhaal ,maar ik denk dat deze hond ook een leuk kameraadje zal worden
                de foto is mooi al had ik de hond liever op een sterk punt gezien ,niet zo centraal ,de wolken en het licht zijn prachtig

                Comment


                • #9
                  Re: Reflexion

                  Een compo en lijnenspel om van te likkebaarden. Ook een mooie wolkensliert.
                  Ook het verhaal erbij, dat de sfeer zeker versterkt. En dat mag gerust hier, vind ik.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Reflexion

                    Dankuwel voor de reacties! Ja hoor, dit hondje doet zo haar best, ze komt van ver en ze streeft er echt naar om alles goed te doen. Kan er enkel blij mee zijn dat ze zo flink is.
                    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                    Comment


                    • #11
                      Re: Reflexion

                      Heel fijne foto zelfs zonder bijkomende info. Het verhaal zit in het beeld, ook de toning vind ik schitterend welke niet zo knallend zwart-wit is !
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Reflexion

                        Altijd spijtig om je maatje te verliezen..
                        Beeld met een verhaal, zelfs zonder de tekst...Mooi hoe alles in 1 lijn loopt, zelfs je hondje kijkt indezelde richting...Erg mooi..
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Reflexion

                          Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                          Echt een heel mooie foto, hopelijk heb je die ook in kleur.
                          Ben ik ook wel benieuwd naar, en ik denk dat hij dan nog mooier zou zijn.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Reflexion

                            Schitterend beeld in elk geval, deze was mij ooit ontsnapt !

                            Begrijp uw gevoelens, ik heb in mijn jeugd ook eens een trouwe hond willen vervangen, mij is het nooit echt gelukt, hopelijk vergaat dat jou beter ...
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Reflexion

                              De kijkrichting van je hond volgt de voornaamste lijnen in de foto. Mooi hoor!
                              http://www.patricklemaire.photography/

                              Comment

                              Working...
                              X