Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

avi to tablet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • avi to tablet

    Hallo
    Voor op vakantie te gaan zou ik enkele film's op de kleine haar android tablet willen zetten.
    Met welk gratis programma kan ik dit best doen?
    Ik heb eens Any video convertor geïnstalleerd op mijn pc maar het programma is nu al 4 uur bezig om 1 film te converteren.

  • #2
    Re: avi to tablet

    Als ik een video van pc naar de tablet kopieer, dan vraagt die of het geconverteerd worden naar compatibel formaat ... dan kan ik kiezen tussen converteren of gewoon kopiëren.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: avi to tablet

      Is dat niet alleen in Windows 10? Ik bedoel dat de computer dat vraagt?
      Hij vraagt dat trouwens bij gewone AVI bestanden ook, en als ik dan "neen" antwoord, kan ik ze toch lezen????
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: avi to tablet

        Bij de vorige Windows kreeg ik die vraag ook.
        Straffer nog ... ik steek deze week een grotere SD-kaart in mijn Smartphone en steek de oude SD-kaart in mijn PC om alles over te zetten ... krijg ik die vraag ook niettegenstaande het bestanden zijn die al op mijn toestel stonden.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: avi to tablet

          Oorspronkelijk geplaatst door dafkeD40 Bekijk bericht
          Hallo
          Voor op vakantie te gaan zou ik enkele film's op de kleine haar android tablet willen zetten.
          Met welk gratis programma kan ik dit best doen?
          Ik heb eens Any video convertor geïnstalleerd op mijn pc maar het programma is nu al 4 uur bezig om 1 film te converteren.
          Ik neem aan dat er in die tablet een SD kaartje bijgeplaatst is ? (anders ga je niet veel films kwijtgeraken op die tablet).
          Gewoon het kaartje eruithalen en in je computer plaatsen en vice versa.
          Als de films in het basisgeheugen geplaatst worden: de app "wifi file transfer" op de tablet installeren.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: avi to tablet

            Oorspronkelijk geplaatst door dafkeD40 Bekijk bericht
            Hallo
            Voor op vakantie te gaan zou ik enkele film's op de kleine haar android tablet willen zetten.
            Met welk gratis programma kan ik dit best doen?
            Ik heb eens Any video convertor geïnstalleerd op mijn pc maar het programma is nu al 4 uur bezig om 1 film te converteren.
            Bedoel je dat je een DVD naar AVI-formaat wil omzetten ?
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Re: avi to tablet

              Met de VLC media player kun je zo'n beetje alle formaten filmpjes bekijken die kun je ook gewoon gratis voor android downloaden in de app-store.
              http://www.retaillampen.nl/

              Comment

              Working...
              X