Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hart van goud...#2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Hart van goud...#2

    De versie met druppelkes...



    Groetjes
    Jolien
    Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

  • #2
    Re: Hart van goud...#2

    Ook een mooie... Hoewel ik die zonder druppeltjes mooier vind, deze komt naar mijn smaak rustiger/zachter over waarbij ook de meeste aandacht naar de prachtige bloem gaat. Is een gevoelskwestie uiteraard...

    Rob,

    Comment


    • #3
      Re: Hart van goud...#2

      Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
      Ook een mooie... Hoewel ik die zonder druppeltjes mooier vind, deze komt naar mijn smaak rustiger/zachter over waarbij ook de meeste aandacht naar de prachtige bloem gaat. Is een gevoelskwestie uiteraard...
      Ja, is natuurlijk een kwestie van smaak hé. Ikzelf vind de 'druppelloze' versie ook mooier, maar misschien vinden anderen deze mooier. Ik dacht, misschien is het toch de moeite waard om 'm eens te laten zien.

      Groetjes
      Jolien
      Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

      Comment


      • #4
        Re: Hart van goud...#2

        Mooie compositie, net iets uit het centraal punt.

        Groeten,
        Eric

        Comment


        • #5
          Re: Hart van goud...#2

          Ik heb de vorige ook gezien, maar heb de vreemde gewoonte nooit op bloemen te reageren (raar hé).
          Als ik het dan wel eens doe, mag je er zeker van zijn dat ik hem héél mooi vind.
          Bij deze

          Comment


          • #6
            Re: Hart van goud...#2

            Beide zijn zeer mooi en prachtig van kleur
            Maar ik heb een zwak voor druppel(tje)s dus mijn lichte voorkeur naar deze...
            straalt nog meer frisheid uit. Natuurlijk mijn bescheiden mening hé

            Gr Katrien
            Groetjes Katrien
            Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

            Comment


            • #7
              Re: Hart van goud...#2

              Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
              Beide zijn zeer mooi en prachtig van kleur
              Maar ik heb een zwak voor druppel(tje)s dus mijn lichte voorkeur naar deze...
              straalt nog meer frisheid uit. Natuurlijk mijn bescheiden mening hé

              Gr Katrien
              Ik volg hier helemaal, vind deze ook mooier knap gedaan : G

              Comment


              • #8
                Re: Hart van goud...#2

                Vind ze beide mooi!
                BD0681BE -
                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                Comment

                Working...
                X