Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The looks

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] The looks

    Veel uitleg hoeft niet, is een andere bewerking dan wat ik gewoonlijk doe..waarbij ik het aanwezige licht en de flash units mix tijdens de opname.


    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: The looks

    Vette plaat
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: The looks

      De helm is een leuk stylingdetail.
      jammer dat haar elleboog net achter de spiegel zit, waardoor de spiegel een soort externe schelp op haar jas lijkt.

      Comment


      • #4
        Re: The looks

        jammer dat haar elleboog net achter de spiegel zit, waardoor de spiegel een soort externe schelp op haar jas lijkt.
        Ik veronderstel dat dit maar gewoon als grapje is neer getypt ?

        Comment


        • #5
          Re: The looks

          Bangelijk!

          Comment


          • #6
            Re: The looks

            Ik vind dit een heel knappe opname, mooi uitgelicht en prachtig van kleur
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: The looks

              jammer dat haar elleboog net achter de spiegel zit, waardoor de spiegel een soort externe schelp op haar jas lijkt.
              Ik veronderstel dat dit maar gewoon als grapje is neer getypt ?
              Euh, nee, geen grapje. Het misleidde me wel een beetje. Motorjassen hebben dikwijls hardere onderdelen. Ok, ze zitten niet aan de buitenkant van de jas, maar op een of andere manier deed de positie van de spiegel me er wel aan denken. Als je als kijker met je aandacht op haar gezicht zit, bevindt de elleboog met spiegel zich zowat in je perifeer zicht, wat dan even een 'wat is dat juist?' moment veroorzaakt.
              Maar no worries, blijkbaar ligt het enkel aan mij.
              En het blijft een super foto.

              Comment

              Working...
              X