Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat kopen van camera ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat kopen van camera ?

    Ik twijfel tussen een Canon 300 EOS Rebel en een Dimage A2 en een Coolpix 8700.

    Welke van deze 3 zouden jullie nemen ?
    Canon EOS500D
    Homepage: www.stevenvandyk.be

  • #2
    Re: Wat kopen van camera ?

    Eos .
    http://www.dullaert.net

    Comment


    • #3
      Re: Wat kopen van camera ?

      Wat mij stoort aan de rebel, dat ik mijn foto niet kan zien op voorant op het lcdtje
      Canon EOS500D
      Homepage: www.stevenvandyk.be

      Comment


      • #4
        Re: Wat kopen van camera ?

        Beetje rondneuzen in vorige topics. Het hangt er een beetje vanaf wat ge plan zijt ....

        Comment


        • #5
          Re: Wat kopen van camera ?

          Ik wil foto kunnen nemen die ik kan afdrukken op A3, en ik wil zeker niet hoeven te wachten als ik een foto gemaakt heb voor ik een volgende kan maken
          Canon EOS500D
          Homepage: www.stevenvandyk.be

          Comment


          • #6
            Re: Wat kopen van camera ?

            Als je met een cp8700 vrouwelijk naakt in den halven donker wil fotograferen zou dat wel eens kunnen tegenvallen en een op u afstormende ferrari 360 modena zal waarschijnlijk nog meer problemen opleveren.
            Als je daarentegen op een zonnige namiddag in de zoo een nijlpaard wil fotograferen dat zijn neus boven water steekt of je wil u eens wagen aan een macro-tje van parende insekten dan zal dat zeer goed meevallen.
            Ik beleef ongelooflijk veel plezier aan mijn cp8700 maar er zijn beperkingen, dus de kans is groot dat ik ooit de stap zal zetten naar bijvoorbeeld een D70.
            Maar, ik zal mijn cp8700 bijhouden voor gelegenheden wanneer ik minder bepakt op stap wil gaan ...

            Dany.

            Comment


            • #7
              Re: Wat kopen van camera ?

              Naakte dingen in den donker zie ik wel zitte
              Canon EOS500D
              Homepage: www.stevenvandyk.be

              Comment


              • #8
                Re: Wat kopen van camera ?

                Oorspronkelijk geplaatst door SiX
                Naakte dingen in den donker zie ik wel zitte
                Voilà, nu weten we wat ge van plan zijt

                Comment


                • #9
                  Re: Wat kopen van camera ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door SiX
                  Naakte dingen in den donker zie ik wel zitte
                  Naakte dingen in het licht nog meer
                  http://www.dullaert.net

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wat kopen van camera ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door SiX
                    Wat mij stoort aan de rebel, dat ik mijn foto niet kan zien op voorant op het lcdtje
                    Yep, dat is een van de "nadelen" van een DSLR... Maar als je eerst je foto wil "previewen" op het LCD-ke zal je flink wat foto's gaan missen (behalve als je dan van stillevens houdt ).

                    Daartegenover staat dat je er een degelijke zoeker voor in de plaats krijgt, en die is een pak beter om foto's op te beoordelen voordat je ze neemt...
                    Canon 10D, glass, flashes & extra's
                    Fuji S602Z & extra's
                    www.CooMa.be BD0176BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wat kopen van camera ?

                      Waar raden jullie mij aan om de EOS te kopen ? Ik heb al een paar hollandse winkels gezien, rond de 800 euro, ma de vraag is, zit hier wel alles bij, en is de garentie inorde of niet?
                      Canon EOS500D
                      Homepage: www.stevenvandyk.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wat kopen van camera ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door SiX
                        Waar raden jullie mij aan om de EOS te kopen ? Ik heb al een paar hollandse winkels gezien, rond de 800 euro, ma de vraag is, zit hier wel alles bij, en is de garentie inorde of niet?
                        Oorspronkelijk geplaatst door SiX
                        Bij konijnenberg staat de 300D kit momenteel geprijsd aan 850 euro, zowat het goedkoopste te vinden, altans wat nederland betreft
                        Alles zit erbij wat erbij moet zitten volgens de brochure en de garantie geldt voor héél europa, dus dat zit ook goed.
                        Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
                        Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

                        Comment

                        Working...
                        X