Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lastige gasten.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Lastige gasten.

    Doe je al een jas aan met lange mouwen, vinden ze nog een plekje om je te prikken.





    Groeten,
    Eric

  • #2
    Re: Lastige gasten.

    Prik... je moet er iets voor over hebben om dit vast te leggen...
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

    Comment


    • #3
      Re: Lastige gasten.

      ik heb dit ook weleens gedaan waarbij je het buikje steeds roder/boller ziet worden van het bloed.... je moet er idd wat voor over hebben....

      Comment


      • #4
        Re: Lastige gasten.

        Ja, had eigenlijk wat meer tijd moeten nemen voor haar rood buikje ook te kunnen vastleggen.
        Maar ik was op dat ogenblik bezig met langpootvliegjes en mij handen stonden al vol met bulten.

        Tijdens zwoel weer in de watering en je wordt belaagd door dazen, horzels en muggen gemengd met
        brandnetels en braam op borsthoogte.

        Groeten,
        Eric

        Comment


        • #5
          Re: Lastige gasten.

          Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
          ik heb dit ook weleens gedaan waarbij je het buikje steeds roder/boller ziet worden van het bloed.... je moet er idd wat voor over hebben....
          Ik herinner me die foto's nog, maar wist niet meer dat ze van u waren.

          Maar zoals gezegd ... je moet er iets voor over hebben ... (dazen, brandnetels, horzels, muggen) goed gek !!!
          Ik durf niet anders dan te zeggen dat het een hele leuke foto geworden is

          Comment

          Working...
          X