Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Racers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Racers

    Racers in een oude fabriek..... en de rest zien jullie wel... Geen P.S enkel omzetting naar ZW

    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Racers

    Knap gedaan - mooie setting
    Laag standpunt is goed gekozen
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Racers

      Thanks Peter
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: Racers

        Ik vind het een mooi idee.
        De nabewerking had voor mij nog iets vuiler of stoerder gemogen gezien het thema. Meer contrast, vignet, etc.
        Belichting op gezichten en motors zit wel ok, maar de aandacht gaat voor mij eerst naar de billen van de vrouw door de highlights daar, en dan naar haar rug. Denk dat door belichting iets meer op gezichten motards te zetten er een beter verhaal in zit.
        Ook de expressies van de motards zijn nog wat te braaf. Ik geloof niet dat ze hier een stoere start gaan doen eens de vlag naar beneden gaat...

        Comment


        • #5
          Re: Racers

          Wow, deze foto heeft gewoon alles wat een goede foto hoort te hebben, spanning, opzet en kadrering, prachtige zwart-witweergave, kortom chapeau...
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Racers

            Een hele mooie opzet, en goed uitgevoerd.

            Comment


            • #7
              Re: Racers

              Bedankt Zeau voor je commentaar. Ik heb verschillende versies van nabewerking. Het een al wat dramatischer dan het andere.... maar nabewerking is een artistieke waarde en kan alle richtingen uit als je maar van een goede technische opname vertrekt. Misschien plaats ik die wel even...
              De motars, daar is inderdaad nog wat werk aan, het zijn geen modellen en dat zie je dan ook.... Heb ze even laten oefenen in ene spiegel maar echt werkt het niet... dus daar heb je wel een punt. P.S twee konden zelfs niet met de motor rijden.....
              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

              Comment


              • #8
                Re: Racers

                TXS Henk
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                Comment


                • #9
                  Re: Racers

                  Thanks Boudini
                  Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                  Comment


                  • #10
                    Re: Racers

                    Knap standpunt, belichting en omzetting. Leuke foto en opzet. Ik kan ook wel volgen dat het misschien nog wat braaf is.
                    Mag gerust wat vettiger. Smoelwerk, spinnende wielen, rook op de achtergrond...
                    Maarja het moet ook nog allemaal doenbaar zijn.
                    Ik doe het je in ieder geval niet na. Je bent een straffe fotograaf, chapeau.
                    Groetjes,
                    Dominic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Racers

                      leuk idee en opzet - maar als motorrijder denk je door de term 'racers' heus aan andere machines - maar dat terzijde
                      het mag mss wel wat stoerder - volgens mij zou je dit al meer bekomen mocht de dame wegvallen (sorry mannen ) met enkel de 4 motorrijders in het beeld ... (of een vijfde aangezien men van mening is dat dit best oneven getallen zijn) - uw meest stoere mannen zitten toch al vooraan ...
                      (en het standpunt iets meer naar rechts ?)
                      ps : de lichtvlek op het gezicht van het linkse model mag wat getemperd worden
                      http://www.flickr.com/photos/cbr_lady/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Racers

                        Ik vind hem prachtig. Prima Setting, mooie uitdagende houding van de startdame.
                        Detail: geen enkele motorrijder staat klaar om weg te rijden. Op z'n minst toch even kunnen doen alsof met een ingeknepen koppelingshendel.
                        http://www.smuttynose.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Racers

                          Zalige foto.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Racers

                            Knappe foto
                            Mvg
                            Francis
                            Alle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898

                            Comment


                            • #15
                              Re: Racers

                              Zwart-wit geblokte vlag is een einde race-vlag,geen start-vlag.
                              Maar als men naar koppelingshendels kijkt,mag men ook naar de vlag kijken.
                              Verder mooie foto.Prachtig gedaan.

                              Comment

                              Working...
                              X