Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

typisch truukje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] typisch truukje

    Gezien ik in sept een avondcursus portret in studio ga volgen,was ik al wat aan het uitkijken naar modellen. Op den bots jongedame tegengekomen die portfolio wou maken om in modelwereld te geraken. We hebben allebei al veel geleerd tijdens die eerste shoot. Graag ook even jullie meningen. Dank.

  • #2
    Re: typisch truukje

    Knappe dynamische plaat
    Juiste moment afgedrukt
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: typisch truukje

      Beetje vreemde verticale streep op haar bovenlip, is trouwens weg te shoppen.
      De beweging is weinig natuurlijk daar zou je nog op kunnen letten. Een dergelijke hoofd draaiende beweging zou je krijgen als je het model roept, maar dat klopt hier dan niet. De dynamiek van de beweging zit ook uitsluitend bij het hoofd, de onderste helft van het beeld komt nu wel erg statisch over.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: typisch truukje

        Aangenaam model om mee te werken , vorige week ook mee op stap geweest.
        Goed de beweging vastgelegd, maar ik volg wel een beetje de opmerking dat het onderste deel van het lichaam iets te statisch overkomt.
        Scherpte zit wel goed, gezien de beweging niet eenvoudig.

        Comment


        • #5
          Re: typisch truukje

          Dank je Peter, Henk en Boudini.
          Ik begrijp de feedback en zie nu ook de onnatuurlijkheid. Zal eens landscape of vierkante crop proberen.
          Boudini, had idd ook net gezien dat het model een paar foto's van aan zee had gepost op haar Facebook en herkende onmiddellijk de foto die je van haar maakte in de duinen. Goed werk.

          Comment

          Working...
          X