Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- Stormy Weather...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] - Stormy Weather...

    *



    .

  • #2
    Re: - Stormy Weather...

    wel vreemd..
    je geeft commentaar op foto's van mij dat de verhoudingen van het model niet kloppen en "hoe het in godsnaam mogelijk is dat ik zo iets durf posten"
    en hier zie ik je iets gelijkaardig doen (laag standpunt, 35 mm, hoofd niet in verhouding met onderlichaam)

    voor mij mag dat allemaal maar kan gewoon niet goed volgen...

    Comment


    • #3
      Re: - Stormy Weather...

      wel vreemd..
      je geeft commentaar op foto's van mij dat de verhoudingen van het model niet kloppen en "hoe het in godsnaam mogelijk is dat ik zo iets durf posten"
      en hier zie ik je iets gelijkaardig doen (laag standpunt, 35 mm, hoofd niet in verhouding met onderlichaam)

      voor mij mag dat allemaal maar kan gewoon niet goed volgen...
      Dank je wel voor je commentaar Greyhorse, ik heb er geen probleem mee hoor

      Maar misschien moet je hier toch even rekening houden dat ik hier met een groot model werk nml 1,96 m en dat ze ook lange benen heeft.

      En aangaande die 35 mm, wel ik werk hier niet met mijn fullframe camera, maar wel met mijn crop camera, waar 35 mm ongeveer
      overeenstemt met 50 mm.

      Ik sta ook een 3 a 4 meter van mijn model af, ik denk dat er dan niet al te veel groothoek vervorming optreed ?

      Deze info geeft misschien een iets ander zicht op de foto, maar voor mij mag iedereen vinden wat hij wil van mijn foto's.

      Ik lees wel steeds aandachtig de comments, en hou er geregeld rekening mee

      Thank's

      Comment


      • #4
        Re: - Stormy Weather...

        Deze spreekt me totaal niet aan, geen enkel aspect van 'vernieuwing' waar Daniel meest blijk van geeft. En dat vele kunstlicht in de buitenlicht komt me ook vreemd over.
        Sorry Fotodan, ook als ik het minder vind wil ik het kwijt.
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: - Stormy Weather...

          Mij spreekt deze ook niet zo aan.
          De onnatuurlijke kleur van de lucht vind ik helemaal niet mooi, maar ik denk niet dat het dit alleen is die de foto wat minder maakt. Op naar een volgende zou ik zeggen.

          Comment

          Working...
          X