Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7 t.e.m 10 juli 2016 - Tall Ships Race - Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 7 t.e.m 10 juli 2016 - Tall Ships Race - Antwerpen

    The Tall Ships Races zijn een gerenommeerde internationale zeilwedstrijd. Minstens de helft van de bemanning moet bestaan uit jongeren, tussen 15 en 25 jaar. Tijdens de vier dagen dat The Tall Ships Races Antwerpen aandoen zullen er 50 schepen aan wal liggen, bemand door 4000 jongeren en 400 officieren, met 30 verschillende nationaliteiten. Via de wandelboulevard, van het Steenplein tot de Rijnkaai, kan je vier dagen lang van de schepen genieten. Elke dag zal je tussen 10 en 18 uur op de schepen kunnen rondkijken.

    Het programma vind je hier.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

  • #2
    Re: 7 t.e.m 10 juli 2016 - Tall Ships Race - Antwerpen

    wij gaan zaterdagmiddag. Vraag me af of een 10-18mm een goede keuze is als lens of beter gewoon de 18-135. Kwestie van niet in de drukte moeten wisselen.
    Last edited by Tonerider; 6 juli 2016, 08:11. Reden: foutje in lenstype

    Comment


    • #3
      Re: 7 t.e.m 10 juli 2016 - Tall Ships Race - Antwerpen

      Ik ga morgen ook. Ik ben ook naar de vorige edities geweest, en ik vond wisselen van lens nu niet zo'n groot probleem hoor.
      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

      Comment


      • #4
        Re: 7 t.e.m 10 juli 2016 - Tall Ships Race - Antwerpen

        Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
        Ik ga morgen ook. Ik ben ook naar de vorige edities geweest, en ik vond wisselen van lens nu niet zo'n groot probleem hoor.
        Een groot probleem zal het niet zijn, maar vraag me wel af welk het meest frequent gebezigd zal worden. Nu ja, ik start wel met de 10-18 en zie wel

        Comment


        • #5
          Re: 7 t.e.m 10 juli 2016 - Tall Ships Race - Antwerpen

          zijn er die zondag gaan voor het vertrek van de boten ?
          (morgen zaterdag komt de boss namelijk en die wil ik echt niet missen ;=) )

          Comment


          • #6
            Re: 7 t.e.m 10 juli 2016 - Tall Ships Race - Antwerpen

            Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
            zijn er die zondag gaan voor het vertrek van de boten ?
            (morgen zaterdag komt de boss namelijk en die wil ik echt niet missen ;=) )
            Heb je een pm gestuurd, en veel plezier met the boss morgen
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment

            Working...
            X