Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pointe du Grouin.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Pointe du Grouin.

    E.S.P.*3 Een kleine rotsrug in de Atlantische oceaan waar allerlei planten voor wondermooie kleuren zorgen.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Pointe du Grouin.

    mooie kleuren en de wolken maken de foto af
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: Pointe du Grouin.

      Fraai kleurenpallet.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Pointe du Grouin.

        Mooi hoor, compo, kleur
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Pointe du Grouin.

          Vooral mooie kleurcontrasten in de rotsen...Mooi weergegeven..
          Last edited by jos82; 5 juli 2016, 20:02. Reden: typfout
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Pointe du Grouin.

            Mooi hoor Raymond
            Al denk ik dat je hier met een télé iets meer had kunnen uitkrijgen

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Pointe du Grouin.

              mag ik eerlijk zijn Raymond ,volgens mij schort er iets aan de foto ,zou het kunnen dat hij wat teveel verscherpt is ,blijkbaar ben ik de enige die dit ziet daarom mijn twijfel ,maar ik zie vooral een soort ruis over het water ,en in de rotsen zie je heel weinig detail ,nochtans denk ik, zou dit een mooie foto kunnen zijn ,miss is dit gebeurd bij het verkleinen ?? een link naar een grotere versie zou dit miss kunnen oplossen .

              Comment


              • #8
                Re: Pointe du Grouin.

                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                mag ik eerlijk zijn Raymond ,volgens mij schort er iets aan de foto ,zou het kunnen dat hij wat teveel verscherpt is ,blijkbaar ben ik de enige die dit ziet daarom mijn twijfel ,maar ik zie vooral een soort ruis over het water ,en in de rotsen zie je heel weinig detail ,nochtans denk ik, zou dit een mooie foto kunnen zijn ,miss is dit gebeurd bij het verkleinen ?? een link naar een grotere versie zou dit miss kunnen oplossen .
                Ik volg je Patrick, heb ook al een paar keer komen kijken maar kan niet echt de vinger leggen op wat er mis was
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: Pointe du Grouin.

                  Ik ga akkoord met Bopatje, denk ook dat er veel verscherpt is ofwel door het verkleinen. Misschien is er ook wel wat CA weggewerkt waardoor het water er zo korrelachtig uitziet.
                  https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pointe du Grouin.

                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    mag ik eerlijk zijn Raymond ,volgens mij schort er iets aan de foto ,zou het kunnen dat hij wat teveel verscherpt is ,blijkbaar ben ik de enige die dit ziet daarom mijn twijfel ,maar ik zie vooral een soort ruis over het water ,en in de rotsen zie je heel weinig detail ,nochtans denk ik, zou dit een mooie foto kunnen zijn ,miss is dit gebeurd bij het verkleinen ?? een link naar een grotere versie zou dit miss kunnen oplossen .
                    Liefst eerlijk Patrick Door LE kon ik de ruige rimpels van het water verzachten - niet gedaan - het water had hier op dat moment een felle stroming en wou dat behouden, dus toch geen ruis hoor. Er is steeds wat naverscherping doch tracht dit binnen de perken te houden. Het verkleinen of het plaatsen via .... is niet steeds optimaal doch dit geldt voor iedereen heb ik al dikwijls gemerkt.
                    Aan allen een oprechte dank voor de commentaren, en bij twijfel mag je dit gerust melden.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment

                    Working...
                    X