Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winkels: Kamera Express

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Winkels: Kamera Express

    Beste lezers,

    Een collega vroeg net of Kamera Express even goed is qua dienst na verkoop en andere als pakweg de Konijnenberg of dergelijke.

    Ik heb daar nog geen ervaring mee, dus vandaar mijn vraag aan jullie

    Alvast bedankt!!


    Groetjes,

    Aaenes

  • #2
    Re: Winkels: Kamera Express

    Heb er al 1 keer iets besteld en dat is vlot gegaan. Echter geen gebruik moeten maken van de dienst naverkoop.
    Last edited by Tonerider; 5 juli 2016, 10:28.

    Comment


    • #3
      Re: Winkels: Kamera Express

      ik heb er al een paar dingen besteld, altijd op tijd geleverd. Geen enkel probleem mee gehad.
      Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
      Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

      Comment


      • #4
        Re: Winkels: Kamera Express

        Oorspronkelijk geplaatst door bart salembier Bekijk bericht
        ik heb er al een paar dingen besteld, altijd op tijd geleverd. Geen enkel probleem mee gehad.
        +1

        Mvg Yves.
        What you see is what you get

        Comment


        • #5
          Re: Winkels: Kamera Express

          Aan mij zullen die niks meer verkopen

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Winkels: Kamera Express

            Aan mij ook niet
            Al vaak een hoop miserie gehad met bestellingen. Hunne website is ook totaal niet up to date qua voorraad en levertijden.
            Vorig jaar in maart iets besteld met een levertijd van twee werkdagen en ik heb het nog niet! Ik heb er maanden voor over en weer gemaild en gebeld en uiteindelijk opgegeven.
            Bestellingen die gewoonweg niet doorgegeven worden aan het magazijn.
            Of bestellingen die je plaatst en vervolgens niks meer van hoort.
            Ik spreek enkel over de winkel in Wilrijk. Naar mijn ervaring is die 1 grote ramp. Maar misschien heb ik altijd brute pech gehad.
            FLICKR PHOTOSTREAM
            Just try to comprehend that which you'll never comprehend

            Comment


            • #7
              Re: Winkels: Kamera Express

              Service en kennis ?

              Ik sprong daar eens binnen met een Sigma 50-150 om een nieuwe statiefgondel omdat het kunststof deel van de draaiknop kwijt was geraakt.

              Zo'n gondel konden ze niet apart leveren want was geen los artikel, ik moest en zou de lens daar achterlaten en zij zouden die naar Sigma opsturen ter ' herstelling '. Een prijs konden ze ook niet voorspellen, dat kon iets zijn van 200 euro maar misschien ook een pak meer. En het ging minstens 3 weken duren. Alleen de gondel afgeven mocht ook niet, het moest de hele lens zijn ...

              Maar als je iets koopt dat ze in stock hebben en maar een doos uit het rek hoeven te nemen, dat gaat daar prima hoor.

              Comment


              • #8
                Re: Winkels: Kamera Express

                Kennis........?
                Mij heeft de leider en oudste die erbij gehaald werd verteld dat een canon flits type 600ex rt niet kan communiceren met zijn equivalent de yongnuo 600ex rt?
                MVG. Hugo

                Comment


                • #9
                  Re: Winkels: Kamera Express

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                  Heb er al 1 keer iets besteld en dat is vlot gegaan. Echter geen gebruik moeten maken van de dienst naverkoop.
                  Idem hier, heb het materiaal ter plekke in de winkel aangekocht (Antwerpen), aangezien ik niet graag heb dat dure spullen via de post verloren gaan.

                  Maar ik ben nog niet moeten terugkeren voor herstellingen of naverkoop, dus kan ik je niet helpen daarmee.

                  Dat is intussen al 3 jaar terug dat ik nog eens in Antwerpen ben geweest denk ik.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Winkels: Kamera Express

                    Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
                    Maar als je iets koopt dat ze in stock hebben en maar een doos uit het rek hoeven te nemen, dat gaat daar prima hoor.
                    Dat was bij mij het geval. Ik wist op voorhand wat ik moest hebben.
                    Had ze tevoren gebeld om te weten of het in stock was, en er zelf achter gegaan.
                    Geen miserie met verkoopspraatjes of post.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Winkels: Kamera Express

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                      Aan mij zullen die niks meer verkopen
                      Sieg
                      Met dat antwoord zal de vraagsteller flink opschieten.
                      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Winkels: Kamera Express

                        Vorige week nog een speciaal stuk opgehaald voor een lens die blijkbaar enkel zij konden leveren
                        daar het in stock was volgens de site.

                        Eerst even via de chat gevraagd of het onderdeel effectief aanwezig was en als het zou passen op de lens die ik specifiek heb.
                        Ik vond trouwens ook nergens op het www of dat wel zou passen op mijn lens en via de chat konden ze het ook niet bevestigen.
                        De persoon van de chat heeft netjes een afspraak geregeld voor mij in de zaak te Rotterdam.

                        Ik ben er naar toegereden en daar lag het onderdeel reeds gereserveerd voor mij en de verkoper heeft mij
                        geholpen om het onderdeel te proberen monteren op de lens. Alles bleek te werken.

                        Goede en deskundige service dus voor mij.

                        Ik vroeg tevens nog iets extra voor die lens, maar dit moesten ze zelf bestellen in een ander land en hij vroeg gewoon
                        of ik het zelf daar wou bestellen wat ondertussen ook is gebeurd.

                        Tot slot : Grote waardes zoals lenzen en camera's koop ik NOOIT online, maar altijd ter plaatse om problemen
                        te vermijden. Het is trouwens toch altijd het beste dat je zelf kan testen en kiezen ter plaatse?
                        De moeilijkste aankoop is de Canon lens 24-70 f2,8 geweest. Ik heb die handelaar zijn gehele stock van die lens
                        laten brengen om dan de scherpste eruit te kiezen omdat ik vond dat bij mijn testen die lenzen niet scherp genoeg
                        waren naar mijn normen. Ondertussen heb ik versie II aangekocht en die is even scherp en eigenlijk geen meerwaarde.

                        Groetjes,

                        Dirk

                        Comment


                        • #13
                          Re: Winkels: Kamera Express

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
                          Kennis........?
                          Mij heeft de leider en oudste die erbij gehaald werd verteld dat een canon flits type 600ex rt niet kan communiceren met zijn equivalent de yongnuo 600ex rt?
                          Dat noemen ze afgaan als een gieter.
                          De Yongnuo en de Canon werken 100% samen. Getuige mijzelf.

                          Ik heb ook geen goede ervaringen met Kamera express. Het is een dozenschuiver zoals de rest en op een grondige service moet je gewoon niet rekenen. Het komt toch niet in orde.

                          Zelf koop ik mijn duur speelgoed in bij camaranu.nl. Een winkel met een beduidende marktafzet waardoor ze ook goede contacten hebben met hun leveranciers en daar kan je als klant alleen maar goed mee zijn. Ooit een defect gehad op een lens die ik bij cameranu aangekocht had een maand na aankoop! Ik had de serienummer al opgeschreven tegen diefstal en merkte dat ik na enkele dagen al een nieuwe lens kreeg.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Winkels: Kamera Express

                            Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                            Met dat antwoord zal de vraagsteller flink opschieten.
                            Met dat van jouw wel soms ?
                            TS mag me altijd persoonlijk contacteren, ik zal hem dan de volledige uitleg doen van mijn ontevredenheid

                            grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Winkels: Kamera Express

                              Online-aankopen zijn even veilig of onveilig als deze die we hier vaak aan treffen bij vraag & aanbod en over garantie zullen we het dan maar niet hebben.
                              Ook hier koop ik, indien ik dan al iets zoek, enkel bij die mensen die ik persoonlijk goed ken en dan is dat in de meeste gevallen niet via het internet, BD-site, ... maar door persoonlijk kontakt en kennis.
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment

                              Working...
                              X