Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winkels: Kamera Express

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Winkels: Kamera Express

    Beste lezers,

    Een collega vroeg net of Kamera Express even goed is qua dienst na verkoop en andere als pakweg de Konijnenberg of dergelijke.

    Ik heb daar nog geen ervaring mee, dus vandaar mijn vraag aan jullie

    Alvast bedankt!!


    Groetjes,

    Aaenes

  • #2
    Re: Winkels: Kamera Express

    Heb er al 1 keer iets besteld en dat is vlot gegaan. Echter geen gebruik moeten maken van de dienst naverkoop.
    Last edited by Tonerider; 5 juli 2016, 10:28.

    Comment


    • #3
      Re: Winkels: Kamera Express

      ik heb er al een paar dingen besteld, altijd op tijd geleverd. Geen enkel probleem mee gehad.
      Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
      Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

      Comment


      • #4
        Re: Winkels: Kamera Express

        Oorspronkelijk geplaatst door bart salembier Bekijk bericht
        ik heb er al een paar dingen besteld, altijd op tijd geleverd. Geen enkel probleem mee gehad.
        +1

        Mvg Yves.
        What you see is what you get

        Comment


        • #5
          Re: Winkels: Kamera Express

          Aan mij zullen die niks meer verkopen

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Winkels: Kamera Express

            Aan mij ook niet
            Al vaak een hoop miserie gehad met bestellingen. Hunne website is ook totaal niet up to date qua voorraad en levertijden.
            Vorig jaar in maart iets besteld met een levertijd van twee werkdagen en ik heb het nog niet! Ik heb er maanden voor over en weer gemaild en gebeld en uiteindelijk opgegeven.
            Bestellingen die gewoonweg niet doorgegeven worden aan het magazijn.