Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wild

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Wild







    update




    Last edited by zibro; 9 juli 2016, 09:22.
    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: Wild

    Deze kan mij bekoren, knap met de achtergrond
    Mvg
    Francis
    Alle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898

    Comment


    • #3
      Re: Wild

      strakke blik, leuke combo met de koele kleuren en de vierkante crop. Lijnen in de achtergrond vervolledigen de strakheid, met als tegengewicht de wilde haren. Goed werk van beiden.

      Comment


      • #4
        Re: Wild

        Dank jullie wel, Francis en Zeau, voor jullie reactie.

        Ik heb wat aan de kleurschuivertjes getrokken om een soort balans te vinden tussen koel en warm.
        Dat de kleuren niet realistisch zijn weet ik ook wel, het is maar wat je mooi vind. Maar er is mij ondertussen wel meegedeeld dat op een gecalibreerd scherm de huidtinten wat te rood zouden zijn. (mijn scherm is niet gecalibreerd)
        Heb het wat trachten aan te passen, maar ik denk niet dat het de moeite is om een up te plaatsen. En anders lees ik het wel.
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: Wild

          knappe plaat
          Doet een beetje denken aan die profielfoto's van in de gevangenissen - er staan ook streepjes achter - grapje
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Wild

            Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
            knappe plaat
            Doet een beetje denken aan die profielfoto's van in de gevangenissen - er staan ook streepjes achter - grapje
            Peter
            Daar dacht ik dus ook aan 😀 Knappe foto + model!

            Comment


            • #7
              Re: Wild

              En iedereen vindt deze kleuren mooi? Ik snap er niks meer van ....
              Als mijn dochters die kleur zouden hebben stuur ik ze naar de dokter...
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment


              • #8
                Re: Wild

                Knap en fascinerend .
                Grtn Thierry

                Comment


                • #9
                  Re: Wild

                  Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                  knappe plaat
                  Doet een beetje denken aan die profielfoto's van in de gevangenissen - er staan ook streepjes achter - grapje
                  Peter
                  Oorspronkelijk geplaatst door Marchristan Bekijk bericht
                  Daar dacht ik dus ook aan �� Knappe foto + model!
                  Merci Peter en Marchristan, die opmerking heb ik nog gehad. Met een beetje inlevingsvermogen past het bij de titel

                  Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
                  Knap en fascinerend .
                  Grtn Thierry
                  Thx Thierry!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  En iedereen vindt deze kleuren mooi? Ik snap er niks meer van ....
                  Als mijn dochters die kleur zouden hebben stuur ik ze naar de dokter...
                  Eindelijk...
                  Je hebt me lang laten wachten, Henk
                  Ik neem aan dat je het over het rood in de huid hebt? Op mijn monitor zie ik dat dus niet, misschien moet ik maar eens investeren in een betere monitor.
                  Ik heb een update geplaatst, zie je daar een verbetering in?
                  Thx voor je reactie.
                  Groetjes,
                  Dominic

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wild

                    Dank voor je reactie, in de update zie ik erg weinig veranderen.
                    Ik stuur je een Pb over twee aanpassingen in Photoshop waardoor het voor mij een prachtige foto wordt.
                    Maar als je déze toning overheen je foto hebt gewild, is er geen reden tot aanpassing.
                    groeten, Henk
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment

                    Working...
                    X