Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijdens de tuinsafari

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Tijdens de tuinsafari


    ... kwam ik dit lief springspinnetje tegen.




  • #2
    Re: Tijdens de tuinsafari

    Angstaanjagend scherpte, moest ik spinnenfobie hebben amaai, maar daar heb jij precies ook geen last van. Aja geslaagde foto.

    Comment


    • #3
      Re: Tijdens de tuinsafari

      Als ik een foto bekijk dan houd ik altijd in mijn achterhoofd hoe lastig het is om zo'n beestje vast te leggen...
      zo'n springspinnetje is een echte rover dus die hebben heel goed door wat je aan het doen bent en bewegen vaak aan één stuk door.... voordat je hem scherp heb is hij alweer van positie veranderd.... dit aspect meegenomen moet ik zeggen dat ik het een knappe en mooie plaat vind...

      Bijv. een vlinder in de ochtenddauw is natuurlijk ook heel mooi, maar daar ligt de knapheid eerder in het vroege opstaan van de fotograaf en het vinden van de vlinder dan in het vastleggen...


      Rob,

      Comment


      • #4
        Re: Tijdens de tuinsafari

        Niets meer aan toe te voegen.
        Super scherp en een superplaatje
        Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

        Comment


        • #5
          Re: Tijdens de tuinsafari

          Mooie oogjes en een mooi koppeke haar, knap
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Tijdens de tuinsafari

            Ze zijn er weer, die kleine rappe springertjes.
            Mooi in beeld gezet.


            Groeten,
            Eric

            Comment


            • #7
              Re: Tijdens de tuinsafari

              Mooie compo, pose en scherpte!
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment


              • #8
                Re: Tijdens de tuinsafari

                Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                Als ik een foto bekijk dan houd ik altijd in mijn achterhoofd hoe lastig het is om zo'n beestje vast te leggen...
                zo'n springspinnetje is een echte rover dus die hebben heel goed door wat je aan het doen bent en bewegen vaak aan één stuk door.... voordat je hem scherp heb is hij alweer van positie veranderd.... dit aspect meegenomen moet ik zeggen dat ik het een knappe en mooie plaat vind...

                Bijv. een vlinder in de ochtenddauw is natuurlijk ook heel mooi, maar daar ligt de knapheid eerder in het vroege opstaan van de fotograaf en het vinden van de vlinder dan in het vastleggen...


                Rob,
                Volledig mee eens, toevallig deze morgen hetzelfde onderwerp voor mijn lens gekregen, maar laaaaang niet met dit resultaat...prachtig hoor

                Comment

                Working...
                X