Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wendy 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Wendy 2

    Verwijderd
    Last edited by David Verdonck; 9 januari 2017, 15:32.
    Gr David

  • #2
    Re: Wendy 2

    Mooi portret. Compo, belichting en scherpte zitten juist. In de nawerking zou ik eventueel één catchlight wegwerken. Het uitstulpen van de bloes achteraan ( normaal bij deze houding ) zou ik ook aanpassen. Zeg maar tegen je model dat ze het prima gedaan heeft. Styling : misschien minder of andere sieraden bij deze bloes.

    Comment


    • #3
      Re: Wendy 2

      Deze is inderdaad beter dan je vorige

      Ik ga volledig mee met de adviezen van Walter !

      En ik ga er nog adviezen bijvoegen :

      - vermijd indien mogelijk het binnenste van een hand, kijk hoe gerimpeld het hier overkomt.

      - laat je model ofwel in de lens kijken, ofwel minstens 30 graden weg van de lens, hier kijkt ze ongeveer 5 graden naast je
      lens, en dat is nog vis nog vlees.

      - had je buiten het natuurlijk licht nog twee andere lichtbronnen nodig ? Voor mij in ieder geval 1 flits teveel...

      D.

      Comment


      • #4
        Re: Wendy 2

        Mijn eerste gedachte... de overdaad aan sieraden. Leidt erg af. En verder kan ik me vinden in de opmerkingen van fotodan, die kijkt toch nét even verder en geeft goede adviezen.
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Wendy 2

          vind het een erg mooie plaat
          Peter
          mijn website : klik

          Comment

          Working...
          X