Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Landschap Ibiza

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Landschap Ibiza

    Watervalletje in Ibiza met langere sluitertijd....Wat vinden jullie ervan?



    Update:

    Last edited by Dpix; 1 juli 2016, 13:02.

  • #2
    Re: Landschap Ibiza

    Vrolijk vakantieplaatje voor in het album.
    Toch wat opmerkingen, waar je misschien wat aan hebt.
    Het water van het watervalletje is te blauwig, en de lucht ziet er naar mijn smaak een beetje gepimpt uit.
    De Oleander trekt de aandacht weg van het hoofd-onderwerp.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Landschap Ibiza

      Bedankt voor uw opmerkingen... Heb een update geplaatst met wat aanpassingen...

      Comment


      • #4
        Re: Landschap Ibiza

        Mooie fotogenieke locatie waar veel meer uit te halen was denk ik
        De update ziet er voor mij beter uit

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Landschap Ibiza

          Oogt nu veel natuurlijker. Bedankt voor de update.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Landschap Ibiza

            De update oogt veel sterker. De kleuren zijn waarschijnlijk ook aangepast ?
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Landschap Ibiza

              De update is beter, maar voor mij zijn de kleuren toch iets te gesatureerd?
              MVG. Hugo

              Comment


              • #8
                Re: Landschap Ibiza

                Gezien decompositie van de eerste foto zou ik voor een 16:9 formaat gaan.
                De brug lijkt daardoor veel langer te zijn dan dat ze eigenlijk is en die mooie bloemen fleuren het geheel op.
                De witbalans juist zetten de kleuren wat aanpassen en die "Halo" proberen weg te werken.
                De foto is eigenlijk genomen bij een veel te hard licht, rond de middag denk zo aan de schaduwen te zien, dan moet je daar in de nabewerking het beste proberen van te maken.
                Mijn suggestie (KLIK) De klik haal ik direct weg als je dat wenst.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Landschap Ibiza

                  Met de bewerking en formaat van LG zie ik nu een prachtige omgeving.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Landschap Ibiza

                    Mooie omgeving en foto, update stukken beter..
                    Versie van Luc kijkt nog prettiger...Heb je wat om naar toe te werken..
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Landschap Ibiza

                      Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                      Gezien decompositie van de eerste foto zou ik voor een 16:9 formaat gaan.
                      De brug lijkt daardoor veel langer te zijn dan dat ze eigenlijk is en die mooie bloemen fleuren het geheel op.
                      De witbalans juist zetten de kleuren wat aanpassen en die "Halo" proberen weg te werken.
                      De foto is eigenlijk genomen bij een veel te hard licht, rond de middag denk zo aan de schaduwen te zien, dan moet je daar in de nabewerking het beste proberen van te maken.
                      Mijn suggestie (KLIK) De klik haal ik direct weg als je dat wenst.
                      Bedankt LG voor uw suggestie... zeker niet weghalen hoor...bedankt voor uw moeite!
                      De witbalans was inderdaad minder goed in mijn eerste post, ik hou er af&toe wel eens van om een heel gesatureerde foto te maken...
                      De lucht in jouw versie lijkt me nu wel een beetje naar de paars kant? (misschien ligt het aan het beeldscherm waar ik op kijk nu)
                      16:9 werkt inderdaad goed met deze foto...

                      De bloemen had ik eraf gehaald omdat die teveel aandacht zou trekken...

                      Die Halo is idd. beter weggewerkt... hoe heb je dat gedaan?

                      Alvast bedankt voor de suggesties iedereen! Kan hier goed leren ...

                      Comment

                      Working...
                      X