Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portland Bill Lighthouse + up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Portland Bill Lighthouse + up

    Hopend op een mooie ondergang(die we helaas weinig hebben gezien) de reis voortgezet naar Portland.
    Mocht iemand ooit de plaatsen, waar we geweest zijn willen bezoeken, die zijn allemaal terug te vinden op mijn Flickr-stream.

    Portland Bill Lighthouse.


    Up, met aangepaste vuurtoren, en meer contrast.


    Graag op zwart bekijken, waarvoor dank.
    Last edited by Johan1956; 5 juli 2016, 18:02.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Portland Bill Lighthouse

    Een mooie ook.., de stenen in de voorgrond doen het goed, geven wat meer diepte in het beeld..
    Wel hetzelfde probleem met de vuurtoren als ik had, staat er een beetje vervormd bij, maar is makkelijk lokaal aan te passen..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Portland Bill Lighthouse

      Mooi Johan met een zeer goed gekozen compo, het water dat de hoek instroomt
      De vuurtoren inderdaad hetzelfde probleem als bij Jos, een beetje verwrongen
      Fotogenieke plaatsen daar hoor in het zuiden van Engeland

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Portland Bill Lighthouse

        Bedankt voor de opmerkzaamheid. Een update geplaatst met een rechtgetrokken vuurtoren.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Portland Bill Lighthouse

          Johan, een mooi compo en de vuurtoren staat iets rechter maar nog niet helemaal, maar kijk eens goed naar de gebouwen...... die zien er nog heel raar uit.
          De bovenkant van de foto iets naar achter kantelen tot de huizen er beter uit zien en de toren met de tool "Verdraaien" helemaal rechtzetten, maak daarbij gebruik met lijnen die je uit de regels trekt.
          Bij de KLIK hieronder is er ook wat contrast en scherpte toegevoegd.

          [KLIK] Ik haal die weg als je dat wilt.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Portland Bill Lighthouse

            Hoef je aan mij niet te vragen , hoor Luc. Een andere interpretatie is altijd welkom.
            Zal morgen weleens kijken om recht te trekken. Vandaag geen tijd.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Portland Bill Lighthouse

              Zachte tinten sieren deze opname van een romantisch hoekje. Over de gebouwen zijn de nodige opmerkingen gemaakt.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Portland Bill Lighthouse

                Update geplaatst met meer contrast. (dat kon de foto zeker hebben) Bedankt, Luc.
                De gebouwen heb ik maar zo gelaten, want van trekken en knutselen wordt de foto meestal niet beter.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Portland Bill Lighthouse

                  Mooi Johan, dat beetje extra contrast is zeer welkom
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X