Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beekse Bergen deel 1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beekse Bergen deel 1

    Dit was mijn eerste SD met BD. Het was een toffe dag. Blij dat ik erbij was!
    Hier volgen enkele van mijn foto's.











    Groetjes Catje.
    Website: Cathy's fotografie | Flickr: cathyphp | Instagram: cathy_fotografie

  • #2
    Re: Beekse Bergen deel 1

    Mooie reeks !!

    Ik heb helaas de show niet gezien wegens de regen in de namiddag ):

    mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

    Comment


    • #3
      Re: Beekse Bergen deel 1

      Mooie reeks - de rode panda is bij u beter gelukt dan bij mij.

      Comment


      • #4
        Re: Beekse Bergen deel 1

        Mooi, vooral de tweede voor mij, die kreeg ik niet zo goed voor mijn lens.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: Beekse Bergen deel 1

          Leuke reeks geworden Catje, stokstaartje wint het hier met een kleine neuslengte aan schattigheid.
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #6
            Re: Beekse Bergen deel 1

            Welkom to de club Catje.

            Kiezen welke foto ik beste vind is niet makkelijk.
            De minste vind ik de Kalkoengier daar deze iets te ver in de vlucht zit (wegvliegen). Ik zie ze liever naar mij toe vliegen.
            De lintjes, ja die nemen we erbij daar het gekweekte vogels zijn, maar wel makkelijk weg te poetsen zijn.

            Dankzij het bewolkte weer ziet de Flamingo er schitterend uit, de zachte kleuren komen zo mooi tot hun recht.


            Groetjes,


            Dirk

            Comment


            • #7
              Re: Beekse Bergen deel 1

              Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
              Mooie reeks !!

              Ik heb helaas de show niet gezien wegens de regen in de namiddag ):

              mvg
              Dank je wel!
              Wat jammer ... ik had geluk hem nog voor de regen te kunnen zien.

              Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
              Mooie reeks - de rode panda is bij u beter gelukt dan bij mij.
              Dank u.

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Mooi, vooral de tweede voor mij, die kreeg ik niet zo goed voor mijn lens.
              Dank u.

              Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
              Leuke reeks geworden Catje, stokstaartje wint het hier met een kleine neuslengte aan schattigheid.
              Haha dank je wel! Het snoetje van jouw stokstaart foto is anders ook heel knap hoor!

              Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
              Welkom to de club Catje.

              Kiezen welke foto ik beste vind is niet makkelijk.
              De minste vind ik de Kalkoengier daar deze iets te ver in de vlucht zit (wegvliegen). Ik zie ze liever naar mij toe vliegen.
              De lintjes, ja die nemen we erbij daar het gekweekte vogels zijn, maar wel makkelijk weg te poetsen zijn.

              Dankzij het bewolkte weer ziet de Flamingo er schitterend uit, de zachte kleuren komen zo mooi tot hun recht.


              Groetjes,


              Dirk
              Inderdaad, voor mij was het kiezen van deze reeks ook niet simpel
              Op het fotograferen van vogels in vlucht zal ik inderdaad nog wat moeten oefenen.

              Dank u!
              Groetjes Catje.
              Website: Cathy's fotografie | Flickr: cathyphp | Instagram: cathy_fotografie

              Comment

              Working...
              X