Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

    Dit is hetzelfde kerkje als in de topic bij architectuur maar hier heb ik het berglandschap bij in de foto genomen.
    Hopelijk is het formaat groot genoeg om de foto te beoordelen, anders graag tips om het in groter formaat op het forum te krijgen.



    Last edited by Vicky; 28 juni 2016, 09:42.
    Groetjes Vicky

  • #2
    Re: het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

    Heel mooi om het prachtige landschap erbij te nemen...Zou hem zeker ook wel wat groter willen zien..
    Ik zet hem altijd op mijn uploadsite in groter formaat, en post dan hier de link.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

      Zeer mooie pano hoor Vicky en een prachtig landschap
      Maar inderdaad een opname zoals deze verdient het om groter te mogen bekijken

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

        Mijn foto's om op het form te laten zien staan op Photobucket en die verkleinen automatisch de foto's ook al upload ik een groter formaat.
        Iemand een tip op welke site ik de foto's kan linken en die de foto's niet verkleinen.
        Merciekes
        Groetjes Vicky

        Comment


        • #5
          Re: het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

          Vicky,

          Ik gebruik dropbox. Is eigenlijk een superhandig ding. Je foto's staan op je eigen schijf, op al je computers (als je er meerdere hebt) waar je dropbox op geinstalleerd hebt komen automatisch al je foto's te voorschijn (gewoon onder de dropbox directory), en je kan op het forum gemakkelijk een link plaatsen naar je foto's. Ze worden gewoon getoond 'as is' want het is niet meer dan wat extra beschikbare diskruimte.
          De eerste keer is het wat zoekwerk (share link creeren, die kopieren, de www veranderen in dl - iemand plaatste hier ergens op het forum een handige handleiding), maar daarna werkt het grandioos simpel en betrouwbaar.


          En het is voor de eerste 2 gig gratis, meen ik me te herinneren.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

            over de foto : ik vind het een mooie locatie, ferm panorama, maar het kerkjetorentje valt imho een klein beetje te veel 'achterover' of "naar rechts" ?
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

              Een mooie pano, die het zeker verdient om wat groter te bekijken.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

                Prachtig beeld hoor
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: het kerkje van Grimsoy in lang formaat, Lofoten, Noorwegen

                  iedereen bedankt voor de fijne reacties

                  Ik zal al de pano's van de Lofoten in een aparte map op mijn website zetten dan kunnen jullie die in het groot bekijken want dropbox lukt bij mij niet
                  Ik zet wel een link bij een volgende topic.
                  Groetjes Vicky

                  Comment

                  Working...
                  X