Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oneplus 2 vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oneplus 2 vraagje

    Ik weet of er hier mensen zijn met een OnePlus 2 smartphone.
    Ik heb er een vraagje over.
    Sinds enkele weken hebben ik en een collega deze in gebruik en we zijn er laaiend enthousiast over, MAAR we hebben beiden een (niet originele) flip cover en als we deze toe doen, dan schakelt het toestel niet vanzelf uit. Ik heb wel de fingerprint-beveliging aan staan.

    iemand enig idee hoe je dit kan inschakelen? Of ligt het aan de flip-cover?
    Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
    Mijn fotoalbums

  • #2
    Re: Oneplus 2 vraagje

    Niet alle flip covers schakelen de smartphone automatisch uit.
    Als het niet in de beschrijving staat dat er een sleep/wake up functie is,
    zal het niet lukken.

    Comment


    • #3
      Re: Oneplus 2 vraagje

      Ik denk denk/vrees dat het met de niet originele cover te maken heeft.
      Wij hebben er eentje met een originele cover en dat werkt perfect.
      Zo'n originele kost slechts 20 euro, was de niet originele dan zoveel goedkoper ?
      Dan blijkt weeral dat goedkoop nogal dikwijls, of is het meestal, duurkoop is zeker ?

      Comment


      • #4
        Re: Oneplus 2 vraagje

        Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
        Ik denk denk/vrees dat het met de niet originele cover te maken heeft.
        Wij hebben er eentje met een originele cover en dat werkt perfect.
        Zo'n originele kost slechts 20 euro, was de niet originele dan zoveel goedkoper ?
        Dan blijkt weeral dat goedkoop nogal dikwijls, of is het meestal, duurkoop is zeker ?
        Diegene die ik heb, heeft ook vakjes om kaarten en dergelijke in op te bergen, wat ik handig vind. Dat heeft die van OnePlus niet (allé, je kan er één kaartje insteken), vandaar.
        Voor de meerprijs (ik heb die van mij 12 euro betaald) moest ik het zeker niet doen
        Last edited by timdelma; 27 juni 2016, 15:49. Reden: typo
        Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
        Mijn fotoalbums

        Comment


        • #5
          Re: Oneplus 2 vraagje

          Oorspronkelijk geplaatst door timdelma Bekijk bericht
          Diegene die ik heb, heeft ook vakjes om kaarten en dergelijke in op te bergen, wat ik handig vind. Dat heeft die van OnePlus niet (allé, je kan er één kaartje insteken), vandaar.
          Voor de meerprijs (ik heb die van mij 12 euro betaald) moest ik het zeker niet doen
          De originele van Oneplus heeft inderdaad slechts één vakje waar je een kaartje (formaat bankkaart) kan insteken, dat is juist .

          Comment


          • #6
            Re: Oneplus 2 vraagje

            Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
            De originele van Oneplus heeft inderdaad slechts één vakje waar je een kaartje (formaat bankkaart) kan insteken, dat is juist .
            Voor de rest ook tevreden van je OP2?
            Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
            Mijn fotoalbums

            Comment


            • #7
              Re: Oneplus 2 vraagje

              Oorspronkelijk geplaatst door timdelma Bekijk bericht
              Voor de rest ook tevreden van je OP2?
              Super . Er komt er waarschijnlijk nog eentje bij hier.
              Heb hier onlangs gelezen van nog iemand die er twee heeft of er één had en er nog één ging bij kopen.
              Ik zou niet weten waarover je niet kan tevreden zijn bij die OP2.

              Comment

              Working...
              X