Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vroongronden 3 + up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Vroongronden 3 + up

    Omdat ik behoefte had om een tijdje niets aan fotografie te doen, ben ik een tijdje afwezig geweest. Is best weleens lekker overigens !
    De fotoreis naar Engeland samen met Jos heeft me gelukkig weer nieuwe spirit gegeven, dus vanaf nu zal ik zeker weer regelmatig aanwezig zijn.
    Ik had van een tijd geleden nog een foto op stapel staan, dus daar ga ik maar weer mee beginnen.
    De komende tijd zal ik zeker ook veel van Engeland gaan plaatsen, al zal ik het moeilijk krijgen, met een zoon die zo'n fotokanjer is.
    Wellicht zullen ook bijna gelijke foto's passeren, maar dat is misschien leuk om te vergelijken.

    Vroongronden 3.


    Update.


    Bedankt voor de belangstelling
    Last edited by Johan1956; 30 juni 2016, 10:16. Reden: up
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Vroongronden 3

    Welkom terug Johan, en ik begrijp volledig wat je bedoelt
    In ieder geval weer een start met een knappe opname, mooie spiegeling en mooie kleuren

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Vroongronden 3

      Een perfect spiegelplaatje...Nu alles weer in het blad zit buiten, vind ik het juist weer mooi om die kale takken zo te zien...Vooral omdat het licht er zo mooi door valt.. Erg mooi..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Vroongronden 3

        mooi opgebouwde plaat.

        wel raar dat ik precies een verschil in sterkte merk in de taken van de bomen tussen de versie hier en je versie na doorklikken op picturepush.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Vroongronden 3

          Knappe sfeer en spiegelbeeld. Heb je gemist Johan, vooral voor je commentaar.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Vroongronden 3

            Bedankt voor de fijne reacties.
            Ook prettig om (voor en achter de schermen) te horen, dat ik gemist word. Dat geeft toch een fijn saamhorigheidsgevoel. Ook zeker dank daarvoor.
            @ Pieter : Klik je 1 of 2 keer. Want ik heb nl. de indruk dat de zwarte of witte achtergrond de oorzaak is.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Vroongronden 3

              Heel fijn je hier terug te zien Johan. Tussen de laatste tijd ietswat chaotisch forum naar mijn gevoel een vaste waarde
              Wat de foto betreft zie ik een mooie compositie maar ik zou hem iets donkerder en contrastrijker afwerken dan komen kleuren beter uit zeker in je lucht
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

              Comment


              • #8
                Re: Vroongronden 3

                Prachtig met de spiegeling, het licht is super! Knap

                Gr Katrien
                Groetjes Katrien
                Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                Comment


                • #9
                  Re: Vroongronden 3

                  Welkom terug mooi spiegeling met nog juiste genoeg detail tussen de bomen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vroongronden 3

                    N.a.v. de opmerking van een Kurt een upje bijgeplaatst met een ½ stopje minder licht.
                    Bedankt voor het meedenken , Kurt !
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vroongronden 3

                      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                      N.a.v. de opmerking van een Kurt een upje bijgeplaatst met een ½ stopje minder licht.
                      Bedankt voor het meedenken , Kurt !
                      Graag gedaan, je update oogt ook iets natuurlijker
                      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                      Groeten
                      Kurt

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vroongronden 3

                        mooi spiegeltje
                        groeten, Kristof
                        Canon EOS 5D mkII

                        Comment

                        Working...
                        X