Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 18-35 1.8 HSM ART geraakt niet verkocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 18-35 1.8 HSM ART geraakt niet verkocht

    Dag allemaal,

    Ik zou mijn Sigma 18-35 1.8 HSM ART (voor Nikon) willen verkopen.
    Deze staat al eventjes te koop op dit forum alsook op 2dehands, maar ik geraak er niet vanaf.
    De lens is in super staat. Ik verkoop het voor 450€?

    Hebben jullie enig advies?

    Alvast bedankt,
    Michael
    Fujifilm X-T1 + XF 23 F2 WR + Takumar Auto 55 1.8

  • #2
    Re: Sigma 18-35 1.8 HSM ART geraakt niet verkocht

    Lijkt me nochtans een correcte vraagprijs

    Comment


    • #3
      Re: Sigma 18-35 1.8 HSM ART geraakt niet verkocht

      Dacht ik ook, al had ik er liever 500€ voor gevraagd. Wat mij ook een degelijke prijs lijkt.
      Maar toch niet zo veel vraag precies...
      Fujifilm X-T1 + XF 23 F2 WR + Takumar Auto 55 1.8

      Comment


      • #4
        Re: Sigma 18-35 1.8 HSM ART geraakt niet verkocht

        Deze lens zelf net gekocht met de bedoeling deze als allround lens mee te nemen op vakantie.
        Omwille van de grootte en gewicht, blijkt dit uiteindelijk niet zo een goed idee.
        Vind het een super lens, geeft superscherpe resultaten.
        De lens is in perfecte staat en wordt verkocht met doos, hoes, lensdop en zonnekap.

        Prijs: 500€
        Af te halen in Merchtem
        Dit is uw eerste zoekertje. In plaats van dit aan te passen en aan de moderator te vragen uw zoekertje een schopje te geven plaatst u een tweede met totaal andere tekst.
        Komt toch niet echt geruststellend over, niet?


        De lens kost € 729,00 nieuw BTW inbegrepen (Art & Craft). Als je die verkoopt moet je al die 21% BTW aftrekken van de prijs die u betaald heeft, niet?
        U schrijft dat ze te zwaar is, dat doet mogelijke kopers al afschrikken.
        U schrijft er NIET bij wanneer u die precies hebt aangekocht en waar en bij wie.
        Is er nog rest garantie?
        En u vraagt nog € 50,00 meer dan in uw tweede aankondiging.
        Je gebruikt ook de naam Sigma ZONDER de prefix [NIKON].

        Vraag aan de moderator of hij uw eerste aanbieding wilt verwijderen en past uw tweede aankondiging meer verkoop vriendelijk aan, volgens mij zal dit resultaat op leveren.
        Uw vraagprijs vind ik heel correct als u erbij schrijft dat u garant staat voor de goede werking van dit objectief.

        M.a.w. promoot uw aanbod in plaats van eerst af te breken. Je moet de mensen geen leugens wijsmaken, het is dat niet wat ik bedoel, maar heef ze de juiste informatie.
        Dat schept vertrouwen.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Sigma 18-35 1.8 HSM ART geraakt niet verkocht

          Bedankt voor de tips.
          Hoe kan ik de moderator vragen dit te verwijderen? heb dit nog nooit gedaan...
          Fujifilm X-T1 + XF 23 F2 WR + Takumar Auto 55 1.8

          Comment


          • #6
            Re: Sigma 18-35 1.8 HSM ART geraakt niet verkocht

            via gevarendriehoekje linksonder de post.

            Comment


            • #7
              Re: Sigma 18-35 1.8 HSM ART geraakt niet verkocht

              Bedankt, heb het ondertussen gevonden.
              Fujifilm X-T1 + XF 23 F2 WR + Takumar Auto 55 1.8

              Comment


              • #8
                Re: Sigma 18-35 1.8 HSM ART geraakt niet verkocht

                Normaal gezien is 450 euro een prima vraagprijs, dat is zo'n 60 % van de nieuwprijs.

                Maar ja ... http://www.nl.fnac.be/SIGMA-FND-18-3...OG_PLA_PHOTONL ... 540 euro ... Sony vatting, maar ja ...

                Het is een speciaal lensje natuurlijk, in dezelfde categorie als de 50-100 1.8 van Sigma ... je moet dat echt willen en er een gepast gebruik voor hebben.
                Last edited by Empe; 27 juni 2016, 17:41.

                Comment


                • #9
                  Re: Sigma 18-35 1.8 HSM ART geraakt niet verkocht

                  Denk dat het wat geluk hebben ook is en slechte verkoopstijd ook.
                  Paar maand geleden mijn Canon F4 L IS 70-200 willen verkopen van een paar maand oud , 300euro minder dan de nieuwprijs en geen kat had interesse ....

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sigma 18-35 1.8 HSM ART geraakt niet verkocht

                    In ieder geval is uw zoekertje toch veel beter omschreven.
                    En inderdaad verkopen zo vlak voor de verlof periode is niet ideaal, alhoewel je weet nooit.
                    Suc6 met de verkoop.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sigma 18-35 1.8 HSM ART geraakt niet verkocht

                      Bedankt,
                      Het zal even afwachten worden zeker...

                      Volgende week zelf op verlof, als de lens niet verkocht is zal ik deze zelf meenemen.
                      Wie weet verander ik achteraf van mening...
                      Fujifilm X-T1 + XF 23 F2 WR + Takumar Auto 55 1.8

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sigma 18-35 1.8 HSM ART geraakt niet verkocht

                        hangt ook af van je doelstelling: moet hij snel weg zak dan in prijs, zit je niet op het geld te wachten laat em aan die prijs.

                        Je kan hem ook in de vitrine zetten bij Art en Craft, die nemen (dacht 9%) een deel op de verkoop maar je hebt er dan ook weinig omkijken naar (bij zelf verkopen heb ik zelf ook wel mijn deel in de ervaring met niet-opdagers, 5min voor tijd afbellers (terwijl je zelf je mooi schikt om er te kunnen zijn), mensen die tot 3 keer hun afspraak om te testen verleggen om dan doodleuk te zeggen niet meer geïnteresseerd te zijn,...).

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sigma 18-35 1.8 HSM ART geraakt niet verkocht

                          Als hij voor canon was, had ik hem van je gekocht...
                          In de tas: Canon 70D - Canon 50mm f1.8 - Sigma 17-50mm f2.8 - Tamron 70-300 VC USD

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sigma 18-35 1.8 HSM ART geraakt niet verkocht

                            Oorspronkelijk geplaatst door michael.hossain Bekijk bericht
                            Bedankt,
                            Het zal even afwachten worden zeker...

                            Volgende week zelf op verlof, als de lens niet verkocht is zal ik deze zelf meenemen.
                            Wie weet verander ik achteraf van mening...
                            Gelijk "jiggyland" zegt, als ze voor Canon was geweest dan lag ze nu voor mijn neus. Nu ja, ik heb er eigenlijk al eentje (zie mijn handtekening).
                            Het is toch een prachtig bereik voor landschappen, moest ik in uw plaats zijn dan zou ik deze zeker houden.
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sigma 18-35 1.8 HSM ART geraakt niet verkocht

                              Is je Canon 5D dan geen FF?
                              Fujifilm X-T1 + XF 23 F2 WR + Takumar Auto 55 1.8

                              Comment

                              Working...
                              X