Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog eens een poppy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Nog eens een poppy

    Ik weet het, het wordt al zo veel gefotografeerd, maar ze zijn ook zo mooi, meneer!
    Hier nog eens een poppy'tje...ik heb geprobeerd om er eens iets anders mee te doen. Alle tips zijn welkom!

    Poppy-love by Amanda BOS, on Flickr

  • #2
    Re: Nog eens een poppy

    Ik vind klaprozen zowat de mooiste bloemen.
    Doordat het eigenlijk ook in het wild nooit een echt zuiver ras is, het zijn hybriden waardoor elk zaadje een andere variant kan zijn
    neem daarbij andere leef-omstandigheden en omgeving en als je goed kijkt dan merk je dat ze toch allemaal anders zijn.
    Je zal dus nooit 2 dezelfde klaproosfoto's maken

    Met wat je hiermee wou doen zou je beter terecht zijn in abstract maar ik wil u meegeven dat mij hier vooral die stengeltjes linksonder storen, het hartje vind ik hier zeker iets hebben
    Je kan misschien eens proberen met een vierkante crop, hartje in het midden en de buitenkant erg vervaagd en ofwel verhelderd of verdonkerd via een cirkelvormige vignet of zo ? speel en experimenteer er nog wat mee
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Nog eens een poppy

      Mooi experiment; in camera en/of nabewerking?
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Re: Nog eens een poppy

        Leuk geknutseld
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Nog eens een poppy

          Een klaproos is helemaal geen hybride Frakske, maar wel een niet zaadvaste plant. Een fijn kunstwerkje trouwens van Amanda

          Comment

          Working...
          X