Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aanschaf nieuwe camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aanschaf nieuwe camera

    Hallo,

    Ik heb momenteel een compactcamera van Panasonic van enkele jaren oud (DMC-FZ28).
    De afgelopen 2 jaar begon ik me steeds meer te ergeren aan de kwaliteit. In het begin gebruikte ik deze camera vooral in de automatische stand, maar ik ben in de loop van de tijd zelf ook gaan zoeken naar verschillende instellingen.

    Maar ik ben nu dus op zoek naar een nieuw fototoestel. Mijn budget is 500 euro.
    Ik zou graag zowel portretten (mens + dier) als omgeving (op reis) kunnen fotograferen, vooral voor dit laatste mag het dus niet te groot of te zwaar zijn.
    Ik wil hierbij vermelden dat wanneer ik op reis ga, ik hoogstwaarschijnlijk mijn camera op automatisch zal hebben staan, maar als ik foto's ga maken van dieren of mensen ik de instellingen wel eens aanpas, hier wil ik dus ook de mogelijkheid toe.

    Alvast bedankt!
    Rinske

  • #2
    Re: aanschaf nieuwe camera

    Als ik u was zou ik deze aanschaffen zie link http://www.camerashop.be/product/483...mc-fz1000.html
    Kost wel iets duurder maar is eigenlijk een toppertje en voldoet aan al je eisen

    mvg

    Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment

    Working...
    X