Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon D50

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon D50

    Zou iemand me kunnen zeggen hoe ik kan zien(symbool ofzo) wanneer de AF-ON aanligt op mijn canon D50?
    Hoe komt het dat mijn lens tamron 18-200 niet automatisch uitschuift of intrekt wanneer ik zoom?
    Wanneer ik kijk naar een foto die genomen werd op het lcd-scherm dan merk ik dat er zo stukjes van de foto zwart/wit knipperen , ligt dit aan een instelling , héél storend alvast?

    PS Ik heb het toestel nog maar pas...ik kom uit de omgeving van Kortrijk , zou er misschien iemand bereid zijn om me heel even wat uitleg omtrent dit toestel te verschaffen aangaande de instellingen enzo?

    Alvast bedankt voor jullie wijze raad 8

  • #2
    Re: canon D50

    Die zwart-witte flikkeringen duiden zeer waarschijnlijk overbelichte zones aan, kan in het menu aan en af gezet worden hoor!
    De AF ON of OFF, daarvoor heb je normaliter een schakelaartje op de lens zelf.
    Wat je bedoelt met "automatisch uitschuiven" wanneer je zoomt begrijp ik helemaal niet.
    Google eens naar een handleiding van je camera, zal al heel erg veel duidelijk maken denk ik!
    "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

    Comment


    • #3
      Re: canon D50

      Een Canon D50 bestaat niet.
      De witte velden die je ziet knipperen zijn overbelichte delen handleiding zal je wijzen hoe je dat kan uit zetten.
      Zoomen gaat niet automatisch maar door aan de zoomring van je objectief te draaien.

      Comment


      • #4
        Re: canon D50

        Het zoomen werkt niet zoals je gewend bent bij compactcamera's. Het in- en uitzoomen dien je manueel te doen door te draaien aan de zoomring van je lens.
        Bij het scherpstellen heb je wel de keuze: ofwel manueel door te draaien aan scherpstelring van je objectief ofwel laat je de camera scherpstellen.

        Ik denk dat je handleiding je beste vriend zal zijn de komende dagen ;-)

        Comment


        • #5
          Re: canon D50

          50d ' Kben een beginnerke '
          Last edited by trachy; 26 juni 2016, 11:54.

          Comment


          • #6
            Re: canon D50

            kijk even je prive berichten na.
            M

            Comment


            • #7
              Re: canon D50

              Héél erg bedankt majaka voor de uitleg aangaande de camera en de toffe babbel !

              Comment

              Working...
              X