Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wigo Telenet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wigo Telenet

    Ik heb daar net eens gebeld naar Telenet voor info over hun nieuwe formule Wigo.

    Is bijna te mooi om waar te zijn, die all inn formule omvat digitale tv, internet met snelheid 200 Mbit/sec, met een verbruik van max 200 GB per maand.
    huur digicorder, vaste telefoon en twee gsm toestellen met onbeperkt bellen met zowel gsm als vaste lijn binnen België
    en naar alle netten, data verbruik is normaal 1 GB per gsm, maar kan je bv. samen zetten op een kaart indien
    de tweede bv. geen data verbruik zou nodig hebben, dan heb je dus 2 GB data op de kaart die je zelf verkiest.
    Prijs met twee sim kaarten inbegrepen voor het ganse pakket 100€ per maand.
    Prijs met vijf sim kaarten inbegrepen 120 € per maand.

  • #2
    Re: Wigo Telenet

    Klopt, ik had interesse om over te stappen naar het pakket met 5GB mobiele data verspreid over max 5 SIM kaarten.

    Ik heb maar 4 SIM kaarten nodig, maar je kan die 5GB enkel verdelen per GB over de simkaarten.
    Dus elk 1.25 GB geven gaat niet.
    En als er één van de kaarten over de limiet gaat, en de andere heeft over begin je toch bij te betalen aan 0.06€ per MB. Als er dus ene 1.5GB gebruikt ipv 1 GB, dan betaal je al 30€ extra...

    Mijn kinderen blijven bij Mobile VIkings!

    Comment


    • #3
      Re: Wigo Telenet

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      Ik heb maar 4 SIM kaarten nodig, maar je kan die 5GB enkel verdelen per GB over de simkaarten.
      Dus elk 1.25 GB geven gaat niet.
      Dat is alvast niet wat ze aankondigen.
      Je moet minstens 1GB per kaart toekennen, de rest zou je kunnen verdelen over de verschillende kaarten.
      Daaruit laten ze verstaan dat 0,75GB aan een kaart niet kan, maar 1,25GB bijvoorbeeld wel.
      Het is dus weer zo dubbelzinnig aangekondigd en ben er zeker van dat verschillende medewerkers een verschillende uitleg zullen geven (zoals gewoonlijk).
      En met de basisformule bedotten ze de klanten die van een Fiber 200 willen overstappen want plots ga je dan van een onbeperkt verbruik naar een limiet van 200GB.
      Niet dat ik daar last van zou hebben, maar uit principe alleen vind ik dit fors geldklopperij.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Wigo Telenet

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Dat is alvast niet wat ze aankondigen.
        Je moet minstens 1GB per kaart toekennen, de rest zou je kunnen verdelen over de verschillende kaarten.
        Daaruit laten ze verstaan dat 0,75GB aan een kaart niet kan, maar 1,25GB bijvoorbeeld wel.
        Het is dus weer zo dubbelzinnig aangekondigd en ben er zeker van dat verschillende medewerkers een verschillende uitleg zullen geven (zoals gewoonlijk).
        En met de basisformule bedotten ze de klanten die van een Fiber 200 willen overstappen want plots ga je dan van een onbeperkt verbruik naar een limiet van 200GB.
        Niet dat ik daar last van zou hebben, maar uit principe alleen vind ik dit fors geldklopperij.
        Weinig mensen gaan over die limiet van 200 GB hé VerSeg.
        In mijn geval hebben wij twee gsm's, mijn vrouw gebruikt geen mobile data, dus wordt haar data bij deze van mij gezet 2 GB dus, hij heeft wel duidelijk gevraagd
        op welk gsm nummer die data moest komen, maar kan je ook nadien steeds wijzigen in "mijn Telenet"
        Bijzonderste is dat ik nu all inn 100€ zal betalen ipv. nu 117€ en dat nationaal bellen met alle toestellen vast of mobiel onbeperkt is.

        Comment


        • #5
          Re: Wigo Telenet

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Dat is alvast niet wat ze aankondigen.
          Je moet minstens 1GB per kaart toekennen, de rest zou je kunnen verdelen over de verschillende kaarten.
          Daaruit laten ze verstaan dat 0,75GB aan een kaart niet kan, maar 1,25GB bijvoorbeeld wel.
          Het is dus weer zo dubbelzinnig aangekondigd en ben er zeker van dat verschillende medewerkers een verschillende uitleg zullen geven (zoals gewoonlijk).
          En met de basisformule bedotten ze de klanten die van een Fiber 200 willen overstappen want plots ga je dan van een onbeperkt verbruik naar een limiet van 200GB.
          Niet dat ik daar last van zou hebben, maar uit principe alleen vind ik dit fors geldklopperij.
          De verdeling gebeurt per volle GB.
          Je wijst aan een SIM dus ofwel 1GB toe, of 2GB, maar 1.25 kan niet.

          120€ voor mijn Whoppa met 4 SIMs (5GB) zie ik nog zitten. 140€ (10 GB)is te veel....

          Comment


          • #6
            Re: Wigo Telenet

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Weinig mensen gaan over die limiet van 200 GB hé VerSeg.
            Klopt volledig, maar dat doet er weinig toe aan het principe.
            Feit is dat ze toch weer ergens de kraan toeknijpen en u aansporen om een abo met 5 sim-kaarten te nemen als je hetzelfde wil behouden.
            Ze laten met andere woorden gezinnen die uit 2 leden bestaan niet de kans om nog onbeperkt internet te hebben met dit soort abonnement zonder overbodige GSM abonnementen erbij te nemen.
            Ja ik weet dat je ook kan vragen om minder kaartjes te hebben en de data te verdelen.
            Maar goed, we zijn tot op heden niet verplicht om over te stappen naar het nieuwe abo en hebben er dus ook nog geen last van.

            En zo is er wel altijd iets ... ze vragen ook 25€ per maand voor Play More, maar je kan bijvoorbeeld niet vooruit spoelen op bepaalde zenders.
            Hoe meer je betaalt, hoe minder je kunt.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Wigo Telenet

              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Bijzonderste is dat ik nu all inn 100€ zal betalen ipv. nu 117€ en dat nationaal bellen met alle toestellen vast of mobiel onbeperkt is.
              Als ik de infofiche goed begrijp, dan is de huur van de DigiCorder nog afzonderlijk aan te rekenen in supplement van deze prijs.
              Klopt dat?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Wigo Telenet

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Als ik de infofiche goed begrijp, dan is de huur van de DigiCorder nog afzonderlijk aan te rekenen in supplement van deze prijs.
                Klopt dat?
                Het is weer zo dubbelzinnig hé
                Als je hier kijkt bij Digitale tv dan is de digicorder inbegrepen in de prijs
                Maar als je dan hier kijkt staat dat de huur van de digicorder met harde schijf 8,85€ kost

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Wigo Telenet

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Als ik de infofiche goed begrijp, dan is de huur van de DigiCorder nog afzonderlijk aan te rekenen in supplement van deze prijs.
                  Klopt dat?
                  Neen, klopt blijkbaar niet, trouwens op de hoofdpagina staat het, digicorder inbegrepen, klik eens op de + bij digitale tv kijken https://www2.telenet.be/nl/all-in/wi...FYMK0wodTOAJbA

                  maar staat wel wat onduidelijk uitgelegd, is volgens de man van telenet voor mensen die een tweede digibox of digicorder willen, in ieder geval heeft de
                  man het mij zo uitgelegd, het is een "all-inn" pack zij hij, zelfs "ken je beller" zit er nu zonder meerkost bij op je vaste lijn.
                  Wat wel niet meer kan, is gratis bellen naar het buitenland in de daluren, dat moet dan via Triing, dus via internet.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wigo Telenet

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                    Het is weer zo dubbelzinnig hé
                    Als je hier kijkt bij Digitale tv dan is de digicorder inbegrepen in de prijs
                    Maar als je dan hier kijkt staat dat de huur van de digicorder met harde schijf 8,85€ kost

                    grts
                    Sieg
                    Hun infofiche komt dus niet overeen met de infopagina van WIGO.
                    Typisch
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wigo Telenet

                      Hier is alles reeds omgezet zie ik nu alleen nog wachten op twee nieuwe sim kaartjes, nummers worden behouden natuurlijk.
                      Snelheid ziet er onveranderd uit http://www.speedtest.net/my-result/5425923650
                      Last edited by Guest42; 23 juni 2016, 16:13.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wigo Telenet

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Hun infofiche komt dus niet overeen met de infopagina van WIGO.
                        Typisch
                        Voor alle duidelijkheid nog eens de vraag gesteld op hun FB pagina, hier hun antwoord.
                        Vind ik leuk · Beantwoorden · 9 minuten
                        Telenet
                        Telenet De prijs van het kabelabonnement en de huur van de HD Digicorder zijn inderdaad in de WIGO prijs inbegrepen. Mocht je kiezen voor een extra toestel, betaal je dit bovenop je abonnement.
                        Sander.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wigo Telenet

                          Dat is dan goed nieuws.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment

                          Working...
                          X