Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zomer aan de Belgische kust

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] zomer aan de Belgische kust

    Een kustfoto typisch voor ons klimaat. Bedankt om te kijken en een reactie vind ik leuk.

    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

  • #2
    Re: zomer aan de Belgische kust

    De structuren in het zand vind ik erg mooi...De beperkte DOF in de voorgrond vind ik zeker ook passend, de achtergrond had ik dan graag wel weer wat scherper gezien..Maar zeker een creatieve foto..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: zomer aan de Belgische kust

      Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
      De structuren in het zand vind ik erg mooi...De beperkte DOF in de voorgrond vind ik zeker ook passend, de achtergrond had ik dan graag wel weer wat scherper gezien..Maar zeker een creatieve foto..
      Zelfde mening toegedaan.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: zomer aan de Belgische kust

        Eigenlijk zie ik nergens scherpte en vind dat er net iets teveel voorgrond in de comp is meegenomen.
        Beetje meer contrast in de foto zal ook al direct meer details en structuur in het zand weergeven.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: zomer aan de Belgische kust

          Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
          Eigenlijk zie ik nergens scherpte en vind dat er net iets teveel voorgrond in de comp is meegenomen.
          Beetje meer contrast in de foto zal ook al direct meer details en structuur in het zand weergeven.
          zo is het. net te veel onscherp.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: zomer aan de Belgische kust

            Deze foto boeit mij niet. Sorry!

            Comment


            • #7
              Re: zomer aan de Belgische kust

              Er had inderdaad wel iets scherp moeten zijn vind ik, dat mis ik toch wel
              Maar je opzet om de Belgische zomer weer te geven op deze manier vind ik wel geslaagd en goed gevonden

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: zomer aan de Belgische kust

                Ok, huysttem, ieder zijn mening en uit ieder zijn mening leert met wat. Eigenlijk beter bekeken vind ik ze ook te onscherp. Maar de andere kijk op de kust wilde ik even toetsen. Bedankt voor de reacties.
                https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                Comment

                Working...
                X