Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's in raw en jpg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's in raw en jpg

    Als Ik foto's neem in raw en jpg, dan kan ik maar een paar foto's bekijken in raw, en dan krijg ik een melding dat de file niet goed is, een paar foto's, en dan weer zijn ze goed.
    in jpg geen fout melding alle foto's zijn goed. nieuwe camera Canon 80 D. Kan het zijn dat het aan de kaart ligt.<extreem 32 gb 90mb/s sdhc 3 10. Ga nu een ander kaart proberen.
    graag jullie mening. heb ook contact op genomen met Canon , maar moet een paar dagen wachten, ben ook niet alleen ik begrijp dat ook. wat denken jullie foto toestel heeft nog geen 100 foto's genomen.

  • #2
    Re: foto's in raw en jpg

    beetje vaag omschreven. waar bekijk je die foto's? raw foto's kan je niet op je toestel bekijken, dat is steeds een jpeg preview
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: foto's in raw en jpg

      Ik bekijk het met photoshop cc en dxo en alle twee geven ze de zelfde file's aan die corup zijn

      Comment


      • #4
        Re: foto's in raw en jpg

        Veelal ligt dit aan de kaart, heb je al resultaat van die andere kaart?
        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

        Comment


        • #5
          Re: foto's in raw en jpg

          denk dat het aan de kaart ligt, moet er dan maar eens mee terug naar foto konijnenberg. ze zullen ze wel willen terug nemen zeker; is maar een dike maand oud.

          Comment


          • #6
            Re: foto's in raw en jpg

            Heb je maar één kaartje misschien ? Anders kan je proberen met een andere hé
            Of ken je niemand uit je buurt/familie die een kaartje heeft om eerst eens te proberen
            Zolang je niet zeker bent moet je niet terug naar de winkel gaan hé

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: foto's in raw en jpg

              Ik heb er een ander kaartje zitten en heb daar tot nu toe, geen problemen mee. Heb dat ander kaartje, vandaag mee genomen naar konijnenberg, en een nieuw mee gekregen, dat ander zullen ze na kijken of opsturen.
              Sandisk Extreem SDHC 32 GB Speed 90 MB. Dat dat er nu in zit is een, Sandisk Extreem Pro SDXC 128 GB Speed 95 MB.

              Comment

              Working...
              X