Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Genieten van Haspengouw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Genieten van Haspengouw



    aanpassingen gedaan na een pb



    Het voorstel van Sieg sprak me wel aan, dank u hiervoor. Hier een totaal nieuwe bewerking.

    Last edited by Marsje; 22 juni 2016, 19:40.

  • #2
    Re: Genieten van Haspengouw

    Beeld heeft een beetje een vintage look...Zeker passend bij dit beeld...Mooi beeld..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Genieten van Haspengouw

      Update is voor mij nu te donker, tevens vind ik het spijtig dat je er bovenaan een stuk hebt afgesneden
      Zelf zou ik enkel vanuit de originele geprobeerd hebben om meer detail in de lucht te krijgen, maar zeker niks anders aanpassen qua belichting

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Genieten van Haspengouw

        ik volg, Sieg !

        Waarschijnlijk volstaat het om gewoon de hooglichten wat naar beneden te halen.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Genieten van Haspengouw

          Ik volg hier ook Sieg...lokaal wat aanpassen. We ne mooie foto anders!
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

          Comment


          • #6
            Re: Genieten van Haspengouw

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Update is voor mij nu te donker, tevens vind ik het spijtig dat je er bovenaan een stuk hebt afgesneden
            Zelf zou ik enkel vanuit de originele geprobeerd hebben om meer detail in de lucht te krijgen, maar zeker niks anders aanpassen qua belichting

            grts
            Sieg
            Dnak u vriendelijk Sieg, ik heb een gans nieuwe bewerking vanuit de raw foto gemaakt. Nog een fijne dag.

            Comment

            Working...
            X