Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe camera aankoop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe camera aankoop

    Ik heb twee camera's als amatuer een Canon EOS 550 D en omdat ik een wandelaar ben heb ik ook een Fuji x20 waarvan ik zeer tevreden ben maar
    mijn probleem is nu ,dit toestel moet men door aan de lens te draaien inschakelen en dat lukt nog steeds maar uitschakelen niet meer ik moet nu telkens de batterij even losmaken en het toestel terug sluiten dit defect kan hersteld worden voor de prijs van ong. 150 a 170 € het is natuurlijk niet zo oud 3 jaar ,maar ik ga daar geen kosten aan doen,
    mijn voorkeur gaat nu naar een Nikon Coolpix B700 459 € maar deze camera is momenteel niet verkrijgbaar wegens productie achterstand, heeft er iemand ervaring mee
    Vgr.Danny

  • #2
    Re: Nieuwe camera aankoop

    Waarom gaat je voorkeur uit naar deze?? Is nog steeds met een 1/2.3 sensor...ik denk dat de beeldkwaliteit niet zo goed zal zijn als bv een bridge met een 1" sensor ala Sony RX10 en Panasonic FZ1000! Of is het puur voor de megazoom
    dat je het doet?

    Mvg

    Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment

    Working...
    X