Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cmos sensor 1100d defect?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cmos sensor 1100d defect?

    Twee jaar ben ik in het bezit van een 1100D die ik zeer weinig heb gebruikt, was in een vergeethoekje geraakt.

    Nu mijn zoon ook met fotografie bezig is, is deze camera weer boven gehaald.
    Het toestel doet alles wat het moet doen, alleen zijn de foto's nooit echt scherp en ook nooit echt scherp geweest, ook niet met andere lenzen.
    Zelfs vergeleken met een IXUS geeft deze laatste veel scherpere foto's.
    Natuurlijk had ik beter deze binnen geleverd onder garantie maar dat is er spijtig genoeg nooit van gekomen.
    Dus camera binnen geleverd met het idee dat na afstelling op een optische bank het euvel wel verholpen zou zijn.
    De hersteldienst liet weten dat de cmos sensor defect zou zijn, kosten 210€.

    Nu vind ik het zeer raar dat de cmos sensor defect zou zijn heeft iemand hier ervaring mee, kan dit?

    Graag jullie reacties.

  • #2
    Re: cmos sensor 1100d defect?

    geen idee of dit technisch kan. Maar voor die prijs zou ik eerder een nieuw toestel kopen.
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: cmos sensor 1100d defect?

      De af-sensor zou ook best een cmos kunnen zijn en ik zou er geen geld meer instoppen.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: cmos sensor 1100d defect?

        Oorspronkelijk geplaatst door Jean Coupe Bekijk bericht
        kosten 210€
        Dubbel de actuele waarde van een 1100D body, dus toestel daar laten zodat je geen verdere kosten hebt.

        Comment

        Working...
        X