Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moeders liefde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Moeders liefde

    Daphné en Oscar



    Mvg

    Bert

  • #2
    Re: Moeders liefde

    Een donkere achtergrond vind ik hier minder passen.
    En ik mis ook oogcontact met de mama.
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Moeders liefde

      Moederliefde is liefkozen, kontakt, zachtheid. Dit is een plaat van kijk eens, dit is de mijne en ik ben oh zo blij ermee. Maar benodigde sfeer ontbreekt dus.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Moeders liefde

        hey henk, zeker geen afbreuk op je reactie he, met andere woorden, Titel = "wel dit is de mijne" zou beter zijn voor jou.
        En wat dan met de foto? dan is de sfeer oke? of hoe bezie je een foto, op titel.
        Als ik een moeder zo zie lachen naar haar prutske dan zie ik persoonlijk daar liefde in maar kan inderdaad niet zo overkomen of onvoldoende hier en ben ik met jullie mee.

        Bedankt voor de comments

        Mvg

        Bert

        Comment


        • #5
          Re: Moeders liefde

          Oorspronkelijk geplaatst door Bert Janssens Bekijk bericht
          hey henk, zeker geen afbreuk op je reactie he, met andere woorden, Titel = "wel dit is de mijne" zou beter zijn voor jou.
          En wat dan met de foto? dan is de sfeer oke? of hoe bezie je een foto, op titel.
          Als ik een moeder zo zie lachen naar haar prutske dan zie ik persoonlijk daar liefde in maar kan inderdaad niet zo overkomen of onvoldoende hier en ben ik met jullie mee.

          Bedankt voor de comments

          Mvg

          Bert
          Ik ben hier wel een beetje hard in mijn comment, maar beter dat dan oh en ah als ik het niet meen....
          De blik van de moeder is oké, maar ik mis hier het kontakt moeder-kind. Het kind is nieuwsgierig naar wat zich elders afspeelt, kinderen eigen. Maar dat past dus voor mij minder in het plaatje.
          Maar bezien de titel, klopt het dus wel.
          Echter, je post de plaat als showcase, en dan mag je hardere kritiek verwachten.
          groeten, Henk
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment

          Working...
          X