Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als Jouw Liefde Me Laat Zweven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Als Jouw Liefde Me Laat Zweven



    Mvg
    Marsje

  • #2
    Re: Als Jouw Liefde Me Laat Zweven

    mooi maar mocht van mij toch wat scherper zijn op de vliegende bij ,maar ja ik weet het gemakkelijk is het niet hè

    Comment


    • #3
      Re: Als Jouw Liefde Me Laat Zweven

      Vind dat heel knap dat je er twee tegelijk in beeld krijgt
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Als Jouw Liefde Me Laat Zweven

        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        mooi maar mocht van mij toch wat scherper zijn op de vliegende bij ,maar ja ik weet het gemakkelijk is het niet hè
        yep mee eens.. toch knap hoor...

        Comment


        • #5
          Re: Als Jouw Liefde Me Laat Zweven

          Goed het typisch gedrag van de blindebij (zweefvlieg) man die boven het vrouwtje zweeft vastgelegd.

          Inderdaad niet gemakkelijk, maar ze blijven vrij lang op een plek en daarom zou ik nog eens proberen om de man iets scherper in beeld te krijgen en het vrouwtje met het kopje richting camera.

          Groeten,
          Eric

          Comment


          • #6
            Re: Als Jouw Liefde Me Laat Zweven

            Oorspronkelijk geplaatst door extrazone Bekijk bericht
            Goed het typisch gedrag van de blindebij (zweefvlieg) man die boven het vrouwtje zweeft vastgelegd.

            Inderdaad niet gemakkelijk, maar ze blijven vrij lang op een plek en daarom zou ik nog eens proberen om de man iets scherper in beeld te krijgen en het vrouwtje met het kopje richting camera.

            Groeten,
            Eric
            tja dat vindt ik wel erg veel gevraagd
            scherpt op het vliegend exemplaar mocht inderdaad ietsjes meer zijn maar toch
            vind ik het een geslaagde opname
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment

            Working...
            X