Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een ander blauwtje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] een ander blauwtje

    geen bokeh-bubbels maar wel scherper - hoe doen jullie dat voor de voelsprietjes ? scherp / onscherp - allebei scherp door een grotere scherptediepte ?

    http://www.flickr.com/photos/cbr_lady/

  • #2
    Re: een ander blauwtje

    een mooi plaatje...
    zelf richt ik mijn aandacht qua scherpte op de vleugeltjes en oogje... bij deze positie houd ik mijn camera evenwijdig aan de vleugeltjes en zorg dat deze geheel scherp zijn, samen met het oogje... v.w.b. de voelsprietjes of die wel of niet scherp zijn daar lig ik (persoonlijk) niet zo wakker van... als je mazzel heb ligt 1 ervan in hetzelfde scherpstelvlak...

    Comment


    • #3
      Re: een ander blauwtje

      Mooi hoor, voor mij hoeven die sprietjes niet persé scherp
      soms heb je het geluk dat er eentje mooi in hetzelfde vlak ligt terwijl het andere daarachter verstopt zit
      stacken is ook een mogelijkheid
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: een ander blauwtje

        voor mij hoeven de beide sprietjes ook niet scherp
        staat er mooi op dat wel
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: een ander blauwtje

          Mooi plaatje!
          Het oog en andere belangrijke delen in het 'vlak' plaatsen; evenwijdig aan het oppervlak van je sensor.
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            Re: een ander blauwtje

            Mooi en voor mij is de scherpte goed belangrijk vind ik scherpte op de oogjes.

            Comment


            • #7
              Re: een ander blauwtje

              Mooie plaat en interessante uitleg
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: een ander blauwtje

                Mooie compositie, iets meer DOF (f/5.6) had naar mijn mening geen kwaad gedaan.

                Groeten,
                Eric

                Comment


                • #9
                  Re: een ander blauwtje

                  een goede uitleg is al gegeven ,bij deze ook een complimentje met deze mooie foto

                  Comment

                  Working...
                  X