Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon G7X MII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon G7X MII

    Heb deze gisteren gekocht en al wat mee gespeeld ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben.
    Het is een zeer degelijke camera met een goede grip en overzichtelijk menu. Qua uiterlijk wat hetzelfde als mijn Sony RX100MIII.
    AF is redelijk snel Sony ietsje sneller.
    Opstarten gaat dan weer sneller met de Canon..
    Beeldkwaliteit t.o.v. de Sony is niet echt een verschil misschien ietsje beter voor de Sony bij Low light maar veel beter dan de Panasonic TZ 100.
    Scherpte is zeer goed in gewone omstandigheden gelijkwaardig met mijn Sony RX100MIII
    LCD kun je nu hetzelfde kantelen als de RX
    Ik moet hem nog goed testen maar ben er na een paar uurtjes mee bezig te zijn toch al meer dan tevreden over.

    Grtz Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

  • #2
    Re: Canon G7X MII

    Eigenlijk is de ganse G serie van Canon reeds altijd goed mee geweest in dat betreffende segment hé Templar.

    Comment


    • #3
      Re: Canon G7X MII

      Heb nog nooit een G serie gehad van canon
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

      Comment

      Working...
      X