Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lago Bianco Zwitserland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Lago Bianco Zwitserland



    Lago Bianco Zwitserland

    Dank u voor het kijken
    Mvg
    Francis
    -------------------


    Cameramodel: Canon EOS 5D Mark III
    Lens: Tamron SP 24-70mm F/2,8 USD DI VC
    Focuslengte: 24 mm
    Diafragma: ƒ/9.0
    Belichtingstijd: 0.0004 s (1/2500)
    ISO-equivalent: 500
    Belichtingsverstoring: -0.67 EV
    Alle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898

  • #2
    Re: Lago Bianco Zwitserland

    Een landschap puur sang zou ik zeggen.
    Knappe kleuren en mooie contrasten.
    Een beetje jammer van de schaduw op die berg, maar er zijn dingen die je niet onder controle hebt ook natuurlijk.
    MVG. Hugo

    Comment


    • #3
      Re: Lago Bianco Zwitserland

      Wat een pracht landschap zeg...Super ook dat smaragdgroene meertje ervoor...
      Je hebt ondanks het wat harde licht er toch een hele knappe foto aan over gehouden...knap werk!!
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Lago Bianco Zwitserland

        Prachtig landschap en goed vastgelegd
        Staat wel een beetje scheef, helt af naar links maar zeker niet te opvallend

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Lago Bianco Zwitserland

          knappe foto van een fantastische streek.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Lago Bianco Zwitserland

            Een pracht van een postkaart
            Daar wil ik nu zo naartoe
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Lago Bianco Zwitserland

              Prachtig het berglandschap weergegeven

              Mvg Katrien
              Groetjes Katrien
              Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

              Comment


              • #8
                Re: Lago Bianco Zwitserland

                Da's genieten!

                Comment


                • #9
                  Re: Lago Bianco Zwitserland

                  Mooie omgeving en als je ziet in het beeld hoe klein de steengroeve aan de overkant van het meer is met rechts nog een huisje denk ik te kunnen zien dan kan je pas maar voorstellen hoe groot de omgeving is dat je hier hebt vast gelegd.
                  Mooie kleuren maar mis een beetje scherpte in de voorgrond. Vraag me af waarom iso 500.

                  Gr, Daniel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lago Bianco Zwitserland

                    Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                    Mooie omgeving en als je ziet in het beeld hoe klein de steengroeve aan de overkant van het meer is met rechts nog een huisje denk ik te kunnen zien dan kan je pas maar voorstellen hoe groot de omgeving is dat je hier hebt vast gelegd.
                    Mooie kleuren maar mis een beetje scherpte in de voorgrond. Vraag me af waarom iso 500.

                    Gr, Daniel.
                    Dank u voor uw feedback,
                    Ik wou absoluut een belichtingscompensatie voor de wolken, en auto ISO
                    Zonder belichtingscompensatie neem ik meestal in manueel en auto ISO
                    Met de 5D3 kan je geen belichtingscompensatie instellen in manueel dus moet ik met diafragma voorkeuze werken,
                    de sluitertijd mocht ook niet te klein zijn omdat deze vanuit een rijdende trein is genomen, en om zeker te zijn dat de sluitertijd meer als 1/500 zou zijn moest ik de ISO wat verhogen en hopen dat na de KLIK alles ok is . . . . 1/2500 was voor niets nodig
                    Vervelend moeilijk, met mijn Canon 7D2 heb ik dit probleem totaal niet, ik heb bij Canon hierover al een gesprek gehad, en zij geven toe dat dit beter kan; voor mij is dit echt een zwaar gebrek en een rede om later een andere Camera te kopen . . . vandaar dat Canon dit niet oplost in een nieuwe firmware update.
                    Mvg
                    Francis
                    Alle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lago Bianco Zwitserland

                      Oorspronkelijk geplaatst door FrancisVK Bekijk bericht
                      Dank u voor uw feedback,
                      Ik wou absoluut een belichtingscompensatie voor de wolken, en auto ISO
                      Zonder belichtingscompensatie neem ik meestal in manueel en auto ISO
                      Met de 5D3 kan je geen belichtingscompensatie instellen in manueel dus moet ik met diafragma voorkeuze werken,
                      de sluitertijd mocht ook niet te klein zijn omdat deze vanuit een rijdende trein is genomen, en om zeker te zijn dat de sluitertijd meer als 1/500 zou zijn moest ik de ISO wat verhogen en hopen dat na de KLIK alles ok is . . . . 1/2500 was voor niets nodig
                      Vervelend moeilijk, met mijn Canon 7D2 heb ik dit probleem totaal niet, ik heb bij Canon hierover al een gesprek gehad, en zij geven toe dat dit beter kan; voor mij is dit echt een zwaar gebrek en een rede om later een andere Camera te kopen . . . vandaar dat Canon dit niet oplost in een nieuwe firmware update.
                      Mvg
                      Francis
                      Bedankt voor je toelichting Francis. Zo weten we nu ook onder welke omstandigheden deze opname is gemaakt.

                      Gr, Daniel.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lago Bianco Zwitserland

                        Vanuit een rijdende trein? Knap gedaan!
                        Prachtige foto, het water, de reflectie, de wolkenlucht en besneeuwde vlaktes! Mooi!
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

                        Comment

                        Working...
                        X