Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Femke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Femke

    Vanmiddag genomen in Gent. (Een zwart-wit versie komt iets later nog.)

    www.matthiasengels.be www.facebook.com/livepics.be

  • #2
    Re: Femke

    Saaie compo en saaie kleuren (kleurenpalet past ook niet zo goed).
    Skintones zijn overbelicht, liggen bijna in zone 7, sommige stukken gaan naar 8 toe.

    Comment


    • #3
      Re: Femke

      Oorspronkelijk geplaatst door FilmDude Bekijk bericht
      Saaie compo en saaie kleuren (kleurenpalet past ook niet zo goed).
      Skintones zijn overbelicht, liggen bijna in zone 7, sommige stukken gaan naar 8 toe.
      Vind deze comment vrij zwaar. Huidtonen zijn inderdaad te licht maar de haarkleur en achtergrond matchen perfect. De lichte vlek rechts zou ik wel wegwerken.

      Comment


      • #4
        Re: Femke

        Alleen die witte vlek rechts doet het minder, (kan je snel wegwerken, of gewoon croppen) voor de rest doet dit beeld het wel goed hoor !

        En de compo is hier alles behalve saai ! ( die logo mag ook weg hoor, zal je beeld ten goede komen ! )

        D.

        Comment


        • #5
          Re: Femke

          Oorspronkelijk geplaatst door FilmDude Bekijk bericht
          Saaie compo en saaie kleuren (kleurenpalet past ook niet zo goed).
          Skintones zijn overbelicht, liggen bijna in zone 7, sommige stukken gaan naar 8 toe.
          Deze commentaar vind ik ook wat kort door de bocht.
          De witte vlek rechts zou ik wegdoen, vraagt iets te veel aandacht.
          Voor de rest heeft het model het hier wel heel goed gedaan.

          Comment


          • #6
            Re: Femke

            Ik vind de huidtinten net goed. Het benadrukt haar kleurtype. Mooi model ook. Leuk met de mond een tikkeltje open.
            Zelf zou ik haar een tikkeltje meer naar jou hebben laten kijken. Het is beter om te vermijden dat het wit van de ogen allemaal aan 1 kant van de iris zit.
            http://kasper.photography & Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Femke

              Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
              Ik vind de huidtinten net goed. Het benadrukt haar kleurtype. Mooi model ook. Leuk met de mond een tikkeltje open.
              Zelf zou ik haar een tikkeltje meer naar jou hebben laten kijken. Het is beter om te vermijden dat het wit van de ogen allemaal aan 1 kant van de iris zit.
              Ik kan me helemaal vinden in de commentaar van Rasper. Verder mag de witte vlek rechts van mij ook weg.
              Luc

              Comment


              • #8
                Re: Femke

                hij is iets overbelicht, daar kan ik volgen.
                Naar kleurenpallet zie ik wel zo geen probleem. Het is niet de perfectie maar de kleurtheorie mag je gerust met een korrel zout interpreteren zolang je geen gekke dingen doet.
                Is een mooie foto.

                Comment


                • #9
                  Re: Femke

                  Hij is niet overbelicht. Hij is misschien een beetje licht voor sommige smaken/doeleinden.
                  Ik vind hem eigenlijk heel knap. Het enige wat mij opvalt, is de compo. Die gaat net een beetje laag, of zo? Of ik zou haar misschien nog net iets meer in de hoek gezet hebben? Ik weet het niet. Maar ik vind het een heel knappe foto.
                  De kleuren passen heel goed bij elkaar, en vullen elkaar aan. En de blauwe ogen springen eruit. Ja, die witte vlek. Tja, wegpoetsen? Bwa, het is een detail, maar het mag natuurlijk. Echt heel mooi, vind ik.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Femke

                    Heb je een PB gestuurd met bewerkte versie.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Femke

                      Ik ben een complete leek wat deze tak van de fotografie betreft
                      Maar ik vind deze dus op alle vlakken perfect
                      Knap model, mooie compositie. Kleuren passen goed samen en komen heel mooi uit. Haar ogen vallen echt op.
                      De witte vlek versterkt naar mijn gevoel de richting/diepte.
                      Naar mijn mening dus een toppertje
                      FLICKR PHOTOSTREAM
                      Just try to comprehend that which you'll never comprehend

                      Comment


                      • #12
                        Re: Femke

                        Ik ben ook een complete leek, maar ik vind dit heel mooi ... met uitzondering van dat logo, dat zou wel wat kleiner (discreter) mogen.
                        Mvg Philip

                        Comment


                        • #13
                          Re: Femke

                          Fragile, breekbare kleuren maar daarom niet minder geslaagd.
                          Compo is voor mij ok.
                          deka
                          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                          Comment


                          • #14
                            Re: Femke

                            buiten de witte spot en het grotere logo vind ik die foto toch wel mooi

                            Comment


                            • #15
                              Re: Femke

                              Oorspronkelijk geplaatst door FilmDude Bekijk bericht
                              Saaie compo en saaie kleuren (kleurenpalet past ook niet zo goed).
                              Skintones zijn overbelicht, liggen bijna in zone 7, sommige stukken gaan naar 8 toe.
                              Ik vind hem helemaal af, keigoeie foto

                              Comment

                              Working...
                              X