Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

White Cliffs of Dover

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] White Cliffs of Dover

    Eerste foto vanaf de ferry naar Dover voor een fotoreis samen met mijn vader door Cornwall en Devon in Engeland

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: White Cliffs of Dover

    Niet je gebruikelijke stijl Jos. Dit gezegd zijnde is het goed om af en toe van je gebruikelijke stijl af te wijken denk ik want het is gemakkelijker zichzelf te herhalen dan zichzelf nieuwe uitdagingen te stellen.
    De compositie vind ik zeer geslaagd. Het bootje staat er op de juiste plek om de foto nog voldoende diepte te geven. Rechts nog voldoende ruimte om dat gevoel van diepte te versterken.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: White Cliffs of Dover

      Ik vind het een mooie opname en op deze manier heel herkenbaar weergegeven
      Het bootje erbij zorgt voor extra diepte en de ietwat mistige sfeer is heel typerend

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: White Cliffs of Dover

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Ik vind het een mooie opname en op deze manier heel herkenbaar weergegeven
        Het bootje erbij zorgt voor extra diepte en de ietwat mistige sfeer is heel typerend

        grts
        Sieg
        Ik volg volledig, aangename fotoreis gewenst.

        Comment


        • #5
          Re: White Cliffs of Dover

          aangename compositie. fijne reis gewenst !
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: White Cliffs of Dover

            Bedankt voor de reacties...
            Helaas al weer terug uit Engeland, nu een hoop foto's uitzoeken en bewerken...Leuke napret.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: White Cliffs of Dover

              Hele mooie foto, een schitterend sfeerbeeld.

              Comment


              • #8
                Re: White Cliffs of Dover

                prachtig beeld die eigenlijk toch altijd aan het harde verleden doet denken

                Comment


                • #9
                  Re: White Cliffs of Dover

                  Mooi beeld, vooral dankzij dat bootje dat voor extra dimensie zorgt
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: White Cliffs of Dover

                    Prachtbeeld! Heeft iets nostalgisch

                    Gr Katrien
                    Groetjes Katrien
                    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                    Comment


                    • #11
                      Re: White Cliffs of Dover

                      Mooi beeld, volg voorgangers wat betreft positie bootje en totale compo.
                      Je voelt zo de kilte van de mist.
                      deka
                      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                      Comment


                      • #12
                        Re: White Cliffs of Dover

                        Iedereen bedankt voor alle fijne reacties en kijken...
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

                        Comment


                        • #13
                          Re: White Cliffs of Dover

                          Hier ben ik meerdere keren naar toe komen kijken. Minder water, meer lucht... ik weet het eigenlijk niet. Het bootje mocht eigenlijk een beetje verder in beeld komen maar begrijp dat de boot waar jij op staat sneller vaart dus was dit niet mogelijk.
                          Met meer water in je voorgrond te nemen heb je dan weer meer diepte in je opname. Er was eindelijk veel keuze om je opname te maken en dit heb je volgens het korte moment dat je daar langs komt toch mooi benut.
                          Het ook een zeer mooie omgeving om een opname te maken.

                          Gr, Daniel.

                          Comment


                          • #14
                            Re: White Cliffs of Dover

                            Mooi beeld met zachte kleuren. Het bootje die mocht voor mij nog ietske verder varen. Beetje te veel in het hoekje. Maar das mijn mening hé!
                            Eerlijkheid duurt het langst!!
                            Mijn website: http://www.degrafon.be/

                            Comment

                            Working...
                            X