Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Middelheim Park - Peter Rogiers 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Middelheim Park - Peter Rogiers 2

    Omdat deze foto meer landschap bevat, heb ik hem maar onder deze rubriek gepost en niet onder "Stilleven - abstract". Hopelijk staat hij hier correct.
    Benieuwd naar jullie commentaren.
    Mvg, Marchristan.

  • #2
    Re: Middelheim Park - Peter Rogiers 2

    Normaal denk ik een park in kleur maar hier in combinatie met de beelden en de lucht wel ok!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Middelheim Park - Peter Rogiers 2

      De compositie heeft mij de indruk dat u teveel in beeld wou en daardoor heb je redelijk veel lensvertekening.
      Maar laat ons positief blijven want de rest vind ik wel knap al zou ik de schaduwen wat oplichten.
      Grijstonen komen goed tot hun recht en niet alleen in de wolken.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Middelheim Park - Peter Rogiers 2

        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
        De compositie heeft mij de indruk dat u teveel in beeld wou en daardoor heb je redelijk veel lensvertekening.
        Maar laat ons positief blijven want de rest vind ik wel knap al zou ik de schaduwen wat oplichten.
        Grijstonen komen goed tot hun recht en niet alleen in de wolken.
        Bedankt voor je commentaar. De lens vertekening is bewust. Het voorste beeld helt schuin naar achteren en dit wilde ik versterken. De andere beelden wilde ik mee in de foto betrekken dmv de voeglijnen. Het was een poging om een dieptegevoel te creëren en meer drama dmv de wolken.

        Comment


        • #5
          Re: Middelheim Park - Peter Rogiers 2

          Goed gekozen om deze om te zetten naar zw-wt, de kleurenversie zou teveel uitgebrand geweest zijn
          De lensvertekening vind ik absoluut geen meerwaarde, de linker en rechterkant valt volledig naar binnen

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Middelheim Park - Peter Rogiers 2

            Ik ben ook geen voorstander van dergelijke lensvertekening (bewust of onbewust). De omzetting is wel goed, maar het geheel komt nogal druk over (veel op 1 foto)

            Comment


            • #7
              Re: Middelheim Park - Peter Rogiers 2

              Leuke zwart wit omzetting en het drama van de wolken zit zo mooi in balans met de toch wel vrij dramatische beelden
              MVG. Hugo

              Comment


              • #8
                Re: Middelheim Park - Peter Rogiers 2

                ik denk dat het beeld sterker zou zijn als er wat meer tekening zat in de zwarten ?
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment

                Working...
                X