Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In your comfort...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] In your comfort...

    In your comfort by Smith De Westelinck

  • #2
    Re: In your comfort...

    Mooi en knap
    Grtn thierry

    Comment


    • #3
      Re: In your comfort...

      Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
      Mooi en knap
      Grtn thierry
      Kan ik enkel maar volgen

      Al gaan sommige zeggen dat de aandacht gaat naar de kaasstolp die geen kaasstolp is waarschijnlijk en het pakje sigaretten dat niet gezond is
      Ik ben Fan

      Comment


      • #4
        Re: In your comfort...

        Indringend en ze weet met haar blik de mijne wat langer vast te houden.
        Knap.
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

        Comment


        • #5
          Re: In your comfort...

          Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
          Indringend en ze weet met haar blik de mijne wat langer vast te houden.
          Knap.
          deka
          Volledig met eens . Terug het betere werk

          Comment


          • #6
            Re: In your comfort...

            Mooi beeld, knap model. Ik was wel onmiddellijk ook geneigd om naar de achtergrond te gaan kijken. Het is dan wel out-of-focus, maar toch probeer je te weten te komen waar het zich situeert en wat er op de kast ligt. Het is wat muggenziften, maar ik vraag me ook af waarom ze een doek over haar hoofd heeft terwijl ze binnen staat, uiteraard naast het esthetische aspect.


            Vraagje: waar vind jij je modellen? Je weet er altijd uit te kiezen met een bepaalde look. Zijn dat betaalde modellen?
            http://kasper.photography & Flickr

            Comment


            • #7
              Re: In your comfort...

              Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
              Mooi beeld, knap model. Ik was wel onmiddellijk ook geneigd om naar de achtergrond te gaan kijken. Het is dan wel out-of-focus, maar toch probeer je te weten te komen waar het zich situeert en wat er op de kast ligt. Het is wat muggenziften, maar ik vraag me ook af waarom ze een doek over haar hoofd heeft terwijl ze binnen staat, uiteraard naast het esthetische aspect.


              Vraagje: waar vind jij je modellen? Je weet er altijd uit te kiezen met een bepaalde look. Zijn dat betaalde modellen?
              Hi hi,

              wel, ik werk nooit in studio's, en altijd op locatie.
              En krijg dus wel meer opmerkingen te horen over achtergrond.
              Ik zeg niet altijd onterecht maar soms lijkt het wel of ik beter alleen maar tegen een vlakke/centrale achtergrond zou werken.

              Op locatie werken is dus altijd met een zeker risico, zelfs als de foto's geënsceneerd/geposeerd zijn.

              De doek had ik haar over het hoofd laten doen, puur omdat ik er zin in had. Omdat de kleuren mooi waren, en omdat de concentratie van haarzelf nog meer op haar gezicht zou liggen.
              Dit ondanks de kleuren en motieven, vormt de zwart invulling errond een beetje ene cirkel. Nu ja, zo zie ik het dan toch. :-)

              Ik heb nog NOOIT betaald voor een model, zelfs geen vervoerskosten.
              En ik heb al wat modellen voor de lens gehad die normaal wel betaalde opdrachten doen.
              Geen idee, meestal komt dat zelfs niet aan bod.

              Waar ik ze terug kan vinden.
              Via via / Facebook / Instagram en ook op het straat. :-)

              Comment


              • #8
                Re: In your comfort...

                Geen enkel probleem met de achtergrond,
                mijn aandacht gaat vooral naar het gezicht en de ogen,
                maar als ik even kijk, dan valt het op dat de hoofddoek wordt afgesneden.

                spijtig dat deze er niet helemaal op staat.

                Comment


                • #9
                  Re: In your comfort...

                  Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
                  Geen enkel probleem met de achtergrond,
                  mijn aandacht gaat vooral naar het gezicht en de ogen,
                  maar als ik even kijk, dan valt het op dat de hoofddoek wordt afgesneden.

                  spijtig dat deze er niet helemaal op staat.
                  Bwa, zelfs als dat 'stuk' erop stond had je het waarschijnlijk minder gezien daar het een stukje achteruit valt en dus meer 'zwart' dan doek is.

                  Comment


                  • #10
                    Re: In your comfort...

                    Knappe foto, en herkenbare stijl van u.

                    Comment


                    • #11
                      Re: In your comfort...

                      Oorspronkelijk geplaatst door NDW Bekijk bericht
                      Bwa, zelfs als dat 'stuk' erop stond had je het waarschijnlijk minder gezien daar het een stukje achteruit valt en dus meer 'zwart' dan doek is.
                      tja, waarschijnlijk heb je gelijk,
                      ik blijft vooral naar het gezicht kijken en dan zie ik de bovenkant zelfs niet ;-)

                      Comment


                      • #12
                        Re: In your comfort...

                        Belichting op het gezicht is goed zodat je eventueel een crop kan doen. Mooi beeld en kleuren
                        My Website : http://www.ineedair.org
                        Music / Painting / Motion Graphics / Image
                        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                        Comment


                        • #13
                          Re: In your comfort...

                          Mooi hoor. Vind het eerlijk ook wel een beetje spijtig van de achtergrond (zeker het pakje sigaretten). Het had deze mooie foto nog beter kunnen maken. Maar die blik hmmm
                          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                          Comment


                          • #14
                            Re: In your comfort...

                            Is er een reden waarom je schaduwen altijd zo blauw als de nacht zijn? Zweempje hier, zweempje daar.

                            Comment


                            • #15
                              Re: In your comfort...

                              Oorspronkelijk geplaatst door FilmDude Bekijk bericht
                              Is er een reden waarom je schaduwen altijd zo blauw als de nacht zijn? Zweempje hier, zweempje daar.
                              Omdat ik er blauw doorheen knal

                              Comment

                              Working...
                              X