Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bewolking over vlaamse velden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Bewolking over vlaamse velden

    Een tijdje geen landschappen meer gepost, maar sedert dit weekend heb ik mijn nieuwe speelgoedje, en wou ik toch eens testen.
    De dreigende wolken boven de velden, als test.

    Last edited by boudini; 13 juni 2016, 18:09. Reden: Spellingsfout

  • #2
    Re: Bewolking over vlaamse velden

    Knap beeld met een goede nadruk op de voorgrond.
    MVG. Hugo

    Comment


    • #3
      Re: Bewolking over vlaamse velden

      Ook ik vind dit knap!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Bewolking over vlaamse velden

        Mooie opname met die dreigende lucht erbij

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Bewolking over vlaamse velden

          Ik vind vooral die 'donkergroene' strook (met de bomen erbij) er prima tussenzitten. Die maakt (voor mij althans) het geheel 'compleet'.
          Amateur
          Canon EOS 5D Mark III // Canon EF 24-70mm f2.8L II USM // Canon EF 70-200mm f2.8L II IS USM // Canon Speedlite 600EX-RT

          Comment


          • #6
            Re: Bewolking over vlaamse velden

            Een knappe weergave van "het leven zoals het is" op een wat beter moment dezer dagen
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Bewolking over vlaamse velden

              Very nice indeed.

              Om er toch een klein beetje opbouwende kritiek op te geven: ik denk dat het beter kon als de verhouding van het grasveld en het graanveld anders was... Nu voelt dat kleine stukje grasveld in de achtergrond wat verloren aan. Had dit veld groter geweest dan was er een extra laag/diepte in je foto... of had dit veld helemaal niet zichtbaar geweest, dan was er meer eenvoud/sereniteit in de foto.
              Hoogstwaarschijnlijk was het eerste moeilijk te verwezelijken zonder ladder of zo... Het tweede was waarschijnlijk al gemakkelijker te doen.

              Anders is de foto echt wel goed: de nabewerking van het graanveld is super en de wolken zijn ook prachtig.
              "Time isn't money... Time is precious"

              Comment


              • #8
                Re: Bewolking over vlaamse velden

                Superfoto voor mij, persoonlijk heb ik er niks op aan te merken .
                Blijkbaar is volgens de regeltjes fotograferen toch nog niet 'passé', want hier is de horizon op 1/3 en de bomen op een derdensnijpunt, en laat ik daar nu net van houden hé ... .

                Comment


                • #9
                  Re: Bewolking over vlaamse velden

                  Heel mooi!! Vooral het contrast tussen het graan en de lucht is echt top..
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bewolking over vlaamse velden

                    Mooi deze, goede compo en knap contrast.
                    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                    Groeten
                    Kurt

                    Comment

                    Working...
                    X