Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verzoek om me foto's te verknippen in de seniorenclub.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verzoek om me foto's te verknippen in de seniorenclub.

    Ja hallo zeg kreeg hier van iemand die ik niet ken via fb een verzoek of ze mijn foto's die op fb staan mogen verknippen en verwerken in de seniorenclub.
    Heb daar vriendelijk op geantwoord dat ik dat liever niet heb en dat ik me best doe om goed afgewerkte foto's te presenteren die daar niet toe dienen.

    Weet nu wel dat alles via fb te downloaden is maar een beetje respect is hier wel ver zoek. Controle heb je daar natuurlijk niet over en heb altijd goede
    reacties op geplaatste foto's gehad op fb want het zijn meestal onderwerpen uit de streek. Wel vriendelijk dat ze het eerst vragen en zich nu houden aan
    de NEE dat ik vriendelijk heb geantwoord.
    Last edited by Felix69; 12 juni 2016, 20:57. Reden: Foutje

  • #2
    Re: Verzoek om me foto's te verknippen in de seniorenclub.

    Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
    maar een beetje respect is hier wel een zoek.
    Ze vragen toch of het mag dus dat lijkt me (als ze de neen respecteren) toch wel respectvol :-)

    Comment


    • #3
      Re: Verzoek om me foto's te verknippen in de seniorenclub.

      Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
      Ze vragen toch of het mag dus dat lijkt me (als ze de neen respecteren) toch wel respectvol :-)
      Lijkt me inderdaad ook net een teken van respect.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Verzoek om me foto's te verknippen in de seniorenclub.

        Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
        Ze vragen toch of het mag dus dat lijkt me (als ze de neen respecteren) toch wel respectvol :-)
        Respect dat ze het vragen ja dat wel maar dat ze er bij schrijven dat het is om te verknippen en plakken nee dat heb ik liever niet.
        Er zijn tijdschriften genoeg te vinden waar ze iets uit kunnen halen om dit te doen in hun seniorenclub dat ze niet met foto's waar veel tijd in gaat en ja
        daar neem ik ruimschoots de tijd voor en om nadien te bewerken dat je ze nadien ergens tegenkomt in een clubblad of op sociale media dat ik daar
        gelukkig van zou worden.

        Comment


        • #5
          Re: Verzoek om me foto's te verknippen in de seniorenclub.

          Het is hier niet heel duidelijk wat ze met je beelden willen doen lijkt me.
          Moet het finaal dienen om ergens in een publicatie verwerkt te worden? We hebben er het raden naar.
          Ik begrijp je standpunt heel goed. We maken onze fotos met veel zorg en zo.
          Maar mensen die iets willen publiceren zien dat soms heel anders.
          Het is zeer gebruikelijk dat fotos bijgesneden worden. Vooral met reklame in gedachten.

          Nu, ze hebben een duidelijke NEE en kunnen dan maar even verder zoeken toch.
          Ik zie het eigenlijk niet als aanstootgevend maar eerder netjes volgens de regels.

          Comment


          • #6
            Re: Verzoek om me foto's te verknippen in de seniorenclub.

            Er was eens de en de
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Verzoek om me foto's te verknippen in de seniorenclub.

              voor vrij te gebruiken beelden zou ik hen naar wikimedia doorverwijzen.

              Comment


              • #8
                Re: Verzoek om me foto's te verknippen in de seniorenclub.

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Er was eens de en de
                Heb jij wel toestemming die foto's te gebruiken?

                Comment


                • #9
                  Re: Verzoek om me foto's te verknippen in de seniorenclub.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                  Heb jij wel toestemming die foto's te gebruiken?
                  Ze zijn geknipt en geplakt. 😆
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Verzoek om me foto's te verknippen in de seniorenclub.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                    Ze vragen toch of het mag dus dat lijkt me (als ze de neen respecteren) toch wel respectvol :-)
                    Inderdaad.

                    Onlangs een van m'n vrienden die tegen me zei: "ik heb enkele van je foto's vanop flickr gebruikt in een voorstelling rondom het onderwerp ..XYZ... om die en die redenen."
                    Ik dacht: ah fijn dat ze überhaupt ergens toe dienen... ik vond het een compliment natuurlijk.
                    Maar langs de andere kant was het wel netjes geweest als ze het eerst vragen, ik had het wellicht toch toegestaan en kon het in een beter formaat aanbrengen indien nodig.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Verzoek om me foto's te verknippen in de seniorenclub.

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Er was eens de [IMG][/IMG] en de [IMG][/IMG]
                      Ik dacht dat je hier alleen eigen foto's mocht plaatsen.
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #12
                        Re: Verzoek om me foto's te verknippen in de seniorenclub.

                        Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                        Ik dacht dat je hier alleen eigen foto's mocht plaatsen.
                        En ik dacht dat het hier een forum was, geen rechtbank.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Verzoek om me foto's te verknippen in de seniorenclub.

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          En ik dacht dat het hier een forum was, geen rechtbank.
                          Je bent dan ook niet veroordeeld, ik heb enkel een vraag gesteld. Aangezien ik je schoenmaat niet weet wist ik ook niet dat je tenen zo lang waren
                          bye, Maurice
                          https://on4bam.com/
                          Nikon D7500

                          Comment


                          • #14
                            Re: Verzoek om me foto's te verknippen in de seniorenclub.

                            Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                            Onlangs een van m'n vrienden die tegen me zei: "ik heb enkele van je foto's vanop flickr gebruikt in een voorstelling rondom het onderwerp ..XYZ... om die en die redenen."
                            Enige tijd geleden op de VRT een foto in het begin van een uitzending als achtergrond.
                            Ze zouden die foto zelf genomen hebben, maar het was er een van mij waar ze enkel de Copyright afgeknipt hebben en zonder enige vraag gebruikt.
                            Dus ja ... ze doen dat overal.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Verzoek om me foto's te verknippen in de seniorenclub.

                              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                              Je bent dan ook niet veroordeeld, ik heb enkel een vraag gesteld. Aangezien ik je schoenmaat niet weet wist ik ook niet dat je tenen zo lang waren
                              Ik dacht nog dat je met een pluim zwaaide, maar het was blijkbaar een moker. 😴

                              Euh ja ... schoenmaat 43/44 afhankelijk van model.
                              En die ene gebroken teen is wat gevoeliger. 😆
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X