Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe rugzak

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe rugzak

    Hoi allemaal

    Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een nieuwe rugzak, mijn huidige is te klein voor alles mee te nemen. Na wat opzoekwerk kwam ik rugzakken tegen van f-stop, maar die zijn wel iets te duur voor mij aangezien je dat camera-gedeelte nog apart moet kopen.
    Uiteindelijk viel mijn oog op de Lowepro protactic 450AW en de Dakine Reload.
    Ik weet van andere merken niet zo goed of ze vergelijkbare alternatieven hebben, zelf heb ik nu een Lowepro waar ik wel tevreden van ben (buiten dat deze te klein is dan). Heeft er iemand misschien alternatieven voor, of ervaringen met deze rugzakken?

    Materiaal dat ik meeneem:
    Nikon D7000 & D750
    80-200 f2.8
    tamron 24-70 f2.8
    50 f1.8
    fisheye en breedhoek
    2 flitsers of soms een statief

    Alvast bedankt!
    Flickr| FB-pagina: Klik |Instagram: Klik

    D7000 en D750

  • #2
    Re: Nieuwe rugzak

    Ik zou eens de tijd nemen om naar een fotowinkel te gaan (waar ze voldoende aanbod tassen hebben -> konijnenberg bv.), en daar advies te vragen.
    Neem zeker ook al je materiaal mee zodat je alles kan passen in je nieuwe tas.
    Enkel zo kan je volgens mij de juiste keuze nemen.

    De ProTactic is een mooie en vooral stevige tas. Het nadeel is dat je die langs de zijkant ook kan openen, wat het weer gevoeliger maakt voor diefstal.
    Ik geef de voorkeur aan een tas die je langs de rugzijde moet openen.
    Heb vorige week zelf de Flipside 400AW gekocht, maar die is te klein voor al jouw materiaal.

    Net even gekeken naar de Dakine Reload, en die ziet er (afgaande op de foto's) wel degelijk uit.
    Goede heupgordels, wat toch wel van groot belang is als je je rug wat wil sparen...
    Last edited by Jensdh; 12 juni 2016, 13:35.

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe rugzak

      ik gebruikte daar de lowepro vertex 200aw voor. qua kwaliteit ben ik super fan van lowepro, alleen zien de meeste er niet uit Mijn lowepro is trouwens te koop moest je intresse hebben >pm . of als je dergelijke rugzak eens wil uittesten > pm
      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe rugzak

        Ik gebruik de Lowepro Pro Trekker 400 AW Mica/black. Het is een stevige rugtas maar daar kan ook veel in. En zo te zien wil je veel meenemen en denk dat deze wel voldoende zal zijn.
        De camera's kunnen door de diepte van de tas op hun zijkant geplaatst worden en wint dan ook weer aan plaats.

        Gr, Daniel.

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe rugzak

          Bedankt! Ik denk dat ik volgende week eerst eens wat winkels zal passeren en alle opties eens vergelijken.
          Flickr| FB-pagina: Klik |Instagram: Klik

          D7000 en D750

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe rugzak

            Een tas die best compact is maar binnenin toch een berg aan ruimte geeft is de Thinktank Streetwalker.
            Ik heb deze tas onlangs aangekocht en deze scoort kwa afwerking, opbergruimte en mogelijkheden zeer hoog

            Slim vertical backpack fits one gripped DSLR with 70–200mm f/2.8 attached, one standard DSLR with 24–70mm f/2.8 attached, a 16–35mm f/2.8, and a 10” tablet.
            Sony A7 mkIII
            Is all I need :-)

            Comment

            Working...
            X