Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1dayFly

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1dayFly

    Hoe geraak je eigenlijk van die smeerlapperij vanaf?
    Ik weet zelfs niet hoe die gasten aan mijn mailadres zijn gekomen.
    Maar nu begint het mijn . . . . . . uit te hangen. Dagelijks een stuk of drie mails en geen enkele regel die deze smerigheid tegen kan houden.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: 1dayFly

    Je kan die toch in ' ongewenste mail ' of ' spam ' of laten toekomen ?

    Of anders afmelden.
    1DayFly.com B.V.
    Saturnusstraat 60 #61
    2516 AH, DEN HAAG
    Nederland

    E: support@1dayfly.be
    T: 03 808 15 22 (van 10:00 tot 17:00)

    LET OP! U ontvangt momenteel de Belgische nieuwsbrief. Woont u in Nederland? klikt dan hier om voortaan de Nederlandse nieuwsbrief te ontvangen.

    Voeg ons adres roderick@mailer.1dayfly.net toe aan uw adresboek of klik op "deze e-mail is niet ongewenst" als u zeker wilt weten dat onze dagelijkse nieuwsbrief in uw inbox komt.

    We beloven u geen ongevraagde e-mails te sturen! 1DayFly.com verkoopt of verhuurt nooit haar gegevens aan derden. U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u bent ingeschreven op onze dagelijkse nieuwsbrief. U ontvangt elke dag om 12:05 deze korte mail zodat u als eerste weet wat de aanbieding op 1DayFly.com is. Wanneer u deze nieuwsbrief niet wilt ontvangen, klikt u hier om u af te melden
    Als die automatische afmelding niet lukt, dan reageren met een mail om te zeggen dat je geen nieuwsbrief of aanbiedingen meer wil ontvangen. http://www.klachtenkompas.nl/1dayfly...m-van-1-dayfly

    Heb mij nu eens afgemeld via hun link in de mail, ik laat wel weten wanneer en of het opsturen van die mails stopt.

    U heeft zich afgemeld voor de 1DayFly nieuwsbrief. Het is mogelijk dat de uitschrijving een dag langer kan duren waardoor u nog een nieuwsbrief kunt ontvangen van ons.

    We hopen dat dit geen definitief afscheid is en dat we u in de toekomst weer mogen begroeten op onze website om u te verrassen en verbazen met leuke producten en goede service.

    Uiteraard kunt u deze uitschrijving op elk moment weer ongedaan maken door u opnieuw aan te melden voor de nieuwsbrief.

    We zien u graag terug op onze website!

    Klopt het niet dat u zichzelf heeft uitgeschreven? Klik dan hier om u weer aan te melden.

    Met vriendelijke groet,
    Het 1DayFly.com support team


    1DayFly.com B.V.
    Saturnusstraat 60 #61
    2516 AH, DEN HAAG
    Nederland

    E: support@1dayfly.be
    T: 00 31 70 383 87 66 (van 10:00 tot 17:00)
    Last edited by Empe; 9 juni 2016, 22:31.

    Comment


    • #3
      Re: 1dayFly

      Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
      Je kan die toch in ' ongewenste mail ' of ' spam ' of laten toekomen ?
      Alle andere spam heb ik met een regel in 'verwijderde items' laten toekomen en na een tijdje kreeg ik geen spam meer.
      1DayFly heb ik ook in 'verwijderde items' laten toekomen maar die komt steeds in 'Ongewenste e-mails' die worden niet automatisch in 'verwijderde items geplaatst en die spam stopt maar niet.
      Ik heb natuurlijk ook al gezocht op het internet en dat schijnt een smerige zaak te zijn om van de mails af te geraken.
      Zeker NOOIT op 'Uitschrijven' klikken, er werd niet bij vermeld wat er dan gebeurde, maar we weten wel beter.
      Je moet hen ook vragen dat anderen je ook van hun mailinglist verwijderen. Lijkt een echte plaag te zijn.
      Maar ik zou graag eens de mening horen die daar ook mee geplaagd heeft gezeten en er nu vanaf is.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: 1dayFly

        Ik heb er al besteld, en ze zijn correct.

        Bij echte spam moet je niet op uitschrijven klikken, maar als je dat bij deze doet krijg je gewoon niks meer.

        Comment


        • #5
          Re: 1dayFly

          Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
          Alle andere spam heb ik met een regel in 'verwijderde items' laten toekomen en na een tijdje kreeg ik geen spam meer.
          1DayFly heb ik ook in 'verwijderde items' laten toekomen maar die komt steeds in 'Ongewenste e-mails' die worden niet automatisch in 'verwijderde items geplaatst en die spam stopt maar niet.
          Ik heb natuurlijk ook al gezocht op het internet en dat schijnt een smerige zaak te zijn om van de mails af te geraken.
          Zeker NOOIT op 'Uitschrijven' klikken, er werd niet bij vermeld wat er dan gebeurde, maar we weten wel beter.
          Je moet hen ook vragen dat anderen je ook van hun mailinglist verwijderen. Lijkt een echte plaag te zijn.
          Maar ik zou graag eens de mening horen die daar ook mee geplaagd heeft gezeten en er nu vanaf is.
          Wel, ik heb gisteren mij laten uitschrijven door op ' Uitschrijven ' te klikken en voila, vandaag toch al geen mail meer ontvangen.

          Maar wellicht dat morgen de wereld vergaat.

          Ik heb daar nog wel ' Outspot ' staan en ' De Morgen ' die dagelijks hun aanvallen lanceren om mijn leven te verzuren en De Morgen jandorie driemaal per dag.

          Comment


          • #6
            Re: 1dayFly

            Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
            Ik heb daar nog wel ' Outspot ' staan en ' De Morgen ' die dagelijks hun aanvallen lanceren om mijn leven te verzuren en De Morgen jandorie driemaal per dag.
            Misschien moet je wat minder je e-mailadres overal achterlaten

            Als ik mij ergens registreer gebruik ik een uniek adres en kijk ik zorgvuldig dat er nergens iets aangevinkt staat dat er mails gaan gestuurd worden. Krijg ik toch iets dan reageer ik van de eerste keer en bij een volgende mail gaat er een klacht naar hun provider. Werkt perfect. De enige spam die ik nog krijg komt onbestaande adressen van mijn domein en voorlopig op 3 adressen die ik voor hotelboekingen gebruikt heb (die hebben dus "gelekt").
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: 1dayFly

              Hmmm, de ironie is je wellicht ontgaan.

              Noch 1Dayfly, noch De Morgen, noch Outspot, noch destijds Groupon, noch iBood, noch .... zijn smeerlapperij of een plaag, je kan die prima laten stoppen.

              Men hoeft niet achter alles de baarlijke Duivel zoeken.

              Comment


              • #8
                Re: 1dayFly

                Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
                Hmmm, de ironie is je wellicht ontgaan.

                Noch 1Dayfly, noch De Morgen, noch Outspot, noch destijds Groupon, noch iBood, noch .... zijn smeerlapperij of een plaag, je kan die prima laten stoppen.

                Men hoeft niet achter alles de baarlijke Duivel zoeken.
                Bij Base heeft het mij meer moeite gekost. Ik had niet eens ingeschreven. Ik heb 2 keer hun "helpdesk" moeten contacteren eer ik geen mails meer kreeg om tickets te bestellen van allerhande optredens. Onze zoon heeft een paar jaar terug een pre-paid van Telenet gehad, online SIM besteld en zelfs lang nadat hij geen klant meer was bleef TN mails sturen. Wat ik ook deed het stopte niet en er is zelfs twee keer een interventie geweest door een TN medewerker via Userbase.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #9
                  Re: 1dayFly

                  Ook gewoon op uitschrijven klikken en je ontvangt niets meer .

                  Comment


                  • #10
                    Re: 1dayFly

                    Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                    Ook gewoon op uitschrijven klikken en je ontvangt niets meer .
                    Zo zou het moeten maar helaas werkt het niet altijd zo (zie mijn voorbeelden TN en Base).
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #11
                      Re: 1dayFly

                      Al 2x uitgeschreven maar ze blijven komen.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #12
                        Re: 1dayFly

                        Deze morgen toch 1DayFly vrij (tot nu toe toch).
                        Maar ik hou de zaak goed in de mot.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: 1dayFly

                          Zoals gevreesd, die stoppen niet die mails zelfs al 3 X uitgeschreven, lukt NIET.
                          Dus graag een ernstig antwoord als het effe kan?
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: 1dayFly

                            Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                            Zoals gevreesd, die stoppen niet die mails zelfs al 3 X uitgeschreven, lukt NIET.
                            Dus graag een ernstig antwoord als het effe kan?
                            Contactformulier of e-mail sturen en eisen dat je adres verwijderd wordt. Als dat niet helpt, headers bekijken en zien wie de mailserver host en klacht naar de hostingprovider. Volgende stap FOD economie.
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

                            Comment


                            • #15
                              Re: 1dayFly

                              Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                              Zoals gevreesd, die stoppen niet die mails zelfs al 3 X uitgeschreven, lukt NIET.
                              Dus graag een ernstig antwoord als het effe kan?
                              Welk is het e-mail adres waar je die spam van 1DayFly op ontvangt misschien?

                              Comment

                              Working...
                              X