Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hun Joro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Hun Joro

    Hun Joro by Smith De Westelinck, on Flickr

  • #2
    Re: Hun Joro

    Vreemde plaat, normaal kies ik voor oogcontact naar de fotograaf toe, maar juist in dit geval zou ik dat vermeden hebben. Het lijkt op een drijvend hoofd, maar het lichaam zal er wel bij horen...
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: Hun Joro

      Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
      Vreemde plaat, normaal kies ik voor oogcontact naar de fotograaf toe, maar juist in dit geval zou ik dat vermeden hebben. Het lijkt op een drijvend hoofd, maar het lichaam zal er wel bij horen...
      Ik kies meestal voor GEEN oogcontact met de fotograaf,... :-)
      Drijvend hoofd? Raar, je ziet toch duidelijk dat er een lichaam aan vasthangt,..

      Comment


      • #4
        Re: Hun Joro

        Ik vind het een zeer leuke foto... maar persoonlijk vind ik het jammer dat de benen zo duidelijk te zien zijn...
        plus de positie van de linker arm lijkt mij zeer ongemakkelijk/onnatuurlijk.

        Voor de rest vind ik de mood zeer geslaagd en stoort het me helemaal niet dat het model in de camera kijkt.
        "Time isn't money... Time is precious"

        Comment


        • #5
          Re: Hun Joro

          Coole plaat . Mis wel een beetje licht in de ogen - vermits ze je aankijkt ..............
          Grtn thierry

          Comment


          • #6
            Re: Hun Joro

            Henk, nu denk ik toch wel dat het erg hoog tijd is om te kalibreren zenne .....

            Comment


            • #7
              Re: Hun Joro

              Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              Henk, nu denk ik toch wel dat het erg hoog tijd is om te kalibreren zenne .....
              Ik buig mijn hoofd in nederigheid, oh grote wijze gNo .... LOL
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment


              • #8
                Re: Hun Joro

                Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                Ik buig mijn hoofd in nederigheid, oh grote wijze gNo .... LOL

                Je moet et hoofd niet buigen Henk
                maar als je de benen niet ziet in dit plaatje is er toch wel een probleem met je scherm
                mss de blinden van het raam niet gesloten LOL

                Comment


                • #9
                  Re: Hun Joro

                  Mooi gedaan
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment

                  Working...
                  X