Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Embalse del Grado (+ correctie!)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Embalse del Grado (+ correctie!)




    Zo is de foto uit mijn toestel gekomen. Alleen een beetje bijgesneden!
    Last edited by Rafke; 10 juni 2016, 11:01.

  • #2
    Re: Embalse del Grado

    weet niet zo goed hier wat zeggen ,het zou een prachtige foto moeten zijn ,maar lijkt mij veel teveel verscherpt !

    Comment


    • #3
      Re: Embalse del Grado

      Inderdaad dat was ook mijn eerste gedacht, véél te hard verscherpt
      De opname komt zelfs korrelig over
      Nog even opnieuw aan de slag want de opname is het zeker waard

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Embalse del Grado

        Update zonder bewerking!

        Comment


        • #5
          Re: Embalse del Grado

          t' Ja, Ik zou de 'Hooglichten' minderen, de 'Schaduwen' wat optrekken, een beetje contrast toevoegen en de wit balans wat bijwerken want de foto is nu iets te koud.
          Vooral de 'Hooglichten' minderen laat veel meer detail in de lucht zien.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Embalse del Grado

            Update al vele malen beter betreft de verscherping...Kan bovenstaande van LG wel volgen...Er is zeker meer uit te halen...Maar nu zeker ook al een mooie plaat hoor..Pracht landschap..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Embalse del Grado

              de update (bovenste foto) is veel en veel beter. Mooi voorbeeld dat de programma's in een camera het niet zo goed kunnen als de mensch himself !
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment

              Working...
              X