Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schaapjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Schaapjes


    Mijn eerste foto in dit subforum (denk ik toch).

    Meestal fotografeer ik boompjes in het landschap, maar zo nu en dan staan er dieren in de weg van die boompjes. Het leuke van weidedieren vind ik dat je dikwijls heel eventjes hun aandacht te pakken kunt krijgen, en dan komt de ganse bende op je af gestormd : "heb je snoepie voor ons ?" Dit is zo'n moment, duurde een paar seconden, en dan verslapte hun aandacht, draaiden ze zich om en waren ze weer weg.




    Last edited by Iegienie; 7 juni 2016, 18:55.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Schaapjes

    ik vind het een leuk beeld, maar zijn de schaduwen niet wat te veel weg gedaan?

    Comment


    • #3
      Re: Schaapjes

      Schapen maken zo te zien hun eigen horizon met hun oren, dat is al een fototip op zich, de avondzon maakt het af, en de kleuren zijn net goed getemperd.
      Toppertje voor mij.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Schaapjes

        prille prille ochtendzon, lieven...

        het geheim van de foto (wel ja, geheim ...) is dat ik door mijn knieen gegaan ben zodat ik op ooghoogte zat met de beestjes. Was wel een uitdaging want de kine had me dat formeel verboden, maar voor de fotografie doet men alles he.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Schaapjes

          Heel mooi in beeld gebracht...en keurig afgezerkt...toppertje
          Groetjes
          Freddy
          https://fredor2.wixsite.com/my-site

          Comment


          • #6
            Re: Schaapjes

            Leuke opname met al die toeschouwers

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment

            Working...
            X