Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Professioneel materiaal van en voor Canon te koop. Pakketaanbieding

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] Professioneel materiaal van en voor Canon te koop. Pakketaanbieding

    Wegens partiële stopzetting van hobby/bijberoep, bied ik mijn materiaal te koop aan. Het materiaal werd met zorg gebruikt. Bij eventuele schade staat dit vermeld bij het artikel.

    Ik bied het pakket globaal aan. Bieden kan uiteraard, maar houdt het bij normale biedingen. Op aparte producten kan worden geboden, maar alles moet een koper hebben gevonden. De nieuwprijs van de aangeboden artikel bedraagt ongeveer 16-17000 euro.
    Kan grotendeels worden aangekocht op factuur, voor de zelfstandigen onder ons.

    Opsturen van duur materiaal doe ik niet. Ophalen en testen kan in Mortsel. Reageren via PM of via jelleverherstraeten at gmail.com

    Volgende bied ik te koop aan:
    Canon EOS 5D mark III met originele grip + 4 batterijen (kleine verfschade op body door normaal gebruik) VERKOCHT
    2maal flits 580 EX 2de versie. Komt met pouch, staander + de originele Canon snellader/batterijpakket voor extra snelle oplaadtijden van de flits
    Canon 8-15mm fisheye VERKOCHT
    Canon 24-70 2de versie (kleine krasje door normaal gebruik) VERKOCHT
    Canon 70-200 IS 2de versie met statiefgondel VERKOCHT
    Sigma 50mm art VERKOCHT
    Zeiss 21mm
    Zeiss 50mm VERKOCHT
    Samyang 14mm
    Canon 85mm 1.2 2de versie VERKOCHT
    Canon tilt shift 24mm 2de versie
    Yongnuo extender 2x III
    Thinktank retrospective 20 in zwart VERKOCHT
    Thinktank Airport international v2 GERESERVEERD

    Daarnaast heb ik nog heel wat fotografische spullen. Die doe ik er net zoals de zakken gratis bij.

    Even een voorstelling van het materiaal:
    https://www.dropbox.com/s/pwvwqrd7l6..._4271.JPG?dl=0
    Last edited by JelleVerherstraeten; 7 juli 2016, 12:42.
    -Jelle l Sony A7R V - Sony FE 16-35 GM - Sony FE 24 GM - Sony FE 24-70 GM - Sony FE 55 F/1.8 - Sony FE 85 GM - Sony FE 90 macro - Sony FE 70-200 GM

  • #2
    Re: Professioneel materiaal van en voor Canon te koop. Pakketaanbieding

    Schopje
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Professioneel materiaal van en voor Canon te koop. Pakketaanbieding

      Schopje
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment

      Working...
      X